SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 8., vasárnap

furcsa álmok hétvégéje.

nem viccelek.elképesztő.még magamon is meglepődtem,h miket vagyok képes álmodni.nagyon klasssz dolog az álmodás.simán megálmodod azt amire amúgy ébrenléted közben gondolni sem mersz.v ha esetleg mégis,és huncutabb pillanataidban meglódul a fantáziád,a gondolatba is belepirulsz,mert kimondani még a legjobb barátnődnek sem,vagy csak félórás könyörgés után.na ez a hétvége pontosan ilyen volt, álmaim szempontjából.pénteken ugyanis azt álmodtam,h Mr. Álompasi(tudjátok ki)vámpír volt.vagy mi.lényeg,h sokkal gyönyörűbb volt,mint azt elképzelni is lehet.legalábbis élőben meg sem üti ezt a szintet.mondom én álmodni jobb.minden olyan tulajdonsága,amit imádok benne,az itt felerősödött és húúúú,kirázott a hideg.most megint.lényeg,h vmi mégis volt vele,mert mindenki foggal körömmel védett tőle.mármint életben is mindenki mondja,h mekkora szar alak,de most fizikálisan is védtek tőle.mert megakart ölni.és nem hiszitek el,de nem kevesebb ember próbált életben tartani,mint Jacob Black.vagy Taylor Lautner.ezt nem sikerült tisztáznunk.lényeg,h megakart tőle védeni.ami kedves tőle és hízelgő is volt,h egy félmeztelen 18 éves srác harcol értem,de semmi szükségem sincs rá.főleg,h nem is bírom annyira Jacobot a könyvekben.és különben is,imádom Mr. Álompasit,még akkor is,mikor tudjuk mi történt.na ez volt az egyik álom.

a másik még ennél is érdekesebb volt.illetve cikibb.egy része.
az mondjuk elég fura volt,h műkorcslyáztam.illetve versenyeztem.simán ugrom a tripla Axelt,pedig a való életben nem is tudok korcsolyánzi.de valahogy mégsem léptem pályára,mert mittomén,nem is emléxem.lényeg,h otthon ültem,illetve a régi lakásunkban,a Lajta utcaiban,és ott volt mindenki.mmint Tita,Bence,Kisevi,Pancsy,Cary,Atis,Patyus,Zoli,Rédi,Roli meg én.illetve rájuk emléxem.és néztem volna a műkorcsolyát,de nem engedtétek.Patyus megint az ágyamban aludt,mint álmaimban tök sokszor,de lényeg, tök ideges voltam,nem nézhettem a "vetélytársakat" és egyik ott lévő fiú megpróbált megvigasztalni.mindegy,mire észbe kaptam már csókolóztunk.a többiek meg tőlük teljesen szokatlan módon,nem is hujjogtak,csak kicsit mintha csodálkoztak volna.minden elismerésem az illetőnek,állati jól csinálta és több percig is eltartott,de meg se kísérelje belőlem senki se kiszedni,h ki volt az illető,mert nincs az a hatalom,pénz,könyörgés,fenyegetés és semmi,amiért én ezt az infót kiadom.megjegyezném,nem szokásom álmodni rólatok,főleg nem ilyen jellegű,személyes dolgokat,mert még a tudatalattimban is tabuk vagytok és igaz, h mindenkit nagyon szeretek,de inkább vagytok nagyon jó barátok,vagy némelyikőtök már inkább tesó státusz nálam,szóval bocsi,az álmok ilyenek.és az álmoskönyvek szerint,ha vkivel ilyesmit álmodsz az nem feltétlenül azt jelenti,h azzal a konkrét személlyel akarod ezeket csinálni,hanem egy ismerősével,akár.és tudva,h kivel csókolóztam,nem akarok vele igazából,ez tuti.de mivel ismeri Mr.Álompasit,könyveljük el,h oda vetítettem ki a tudatalattim.szóval mindenki megnyugodhat,eszembe sincs letámadni,és levezetni az elfojtott,tudatalatti szexualitásomat.
na ez volt a furcsa álmok hétvégéje.
remélem mindenki jót röhögött az elsőn és jól beijedt a másodikon. :P
legyetek rosszak!
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése