SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 10., kedd

ma.

oké,már kedd van.boldog keddet!de Bence bele is halna,ha nem tudná az életemet követni másodpercről-másodpercre,úh gyorsan még most megosztom mi is volt velem tegnap,vagyis hétfőn.először is.Tesó megint az én szobámban aludt.magától nem jönne át,alvás célból,de ha átjön és itt éri az álom,akkor marad,persze.50 kilós seggét,nem tudom egyedül átpakolni a szobájába.lényeg,h most egész halkan távozott a szobából,de mikor 7 óra 3 perckor beb*szta a bejárati ajtót,arra közel kiugrottam az ágyból,ijedtemben.mit keresett még itthon,ilyenkor???lényegtelen,visszaalszom.anya 9kor becsörtet,h én mégis mikor szeretnék bemenni Esztihez,az egyetlen unokanővéremhez.mondom fél 11re ígértem magam.jó,akkor kapd össze magad,mert én mindjárt indulok befelé.elviszlek.kimászom az ágyból,majd meghalok,olyan álmos vagyok,napok óta fejlődik a harmadik orrom pattanás formájában,tököm tele a világgal.erre írd és mond fél 1(!)érek oda Esztihez.jelezném az Ipar utcáról beszélek.még csak nem is a város másik oldalánál kivezető falusi utak egyikén kellett közlekedni.tök mindegy,egész álló délután Guitar Heroztunk.egészen pontosan,ilyen legos Guitar Hero volt.ő gitározott én meg énekelhettem.imádok énekelni.qrvára nincs hangom.de lelkes vagyok. :D főleg ha énekelni kell.szóval énekeltem.tök ismeretlen számokat is.most vannak új kedvenceim is,de szólok,ha valaki Guitar Hero közelbe kerül, Iggy Popot ne énekeljen.én alulmúltam a leggányabb tátogó magyar "sztárt" is,a szar 14%ommal.lényeg,h a fél 9es busszal jöttem haza.és néztem este Showder klubot.úh a nap végére minden oké.holnap (ma)itthoni tevékenységek várnak rám,vasalás és ajtó takarítás,és este meg hastánc.de majd úgyis elmondom.
na legyetek rosszak!
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése