SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 20., péntek

.

készülődnöm kéne.suliba kéne menni.aztán meg koncertre.semmi kedvem.mmint a koncert okés,de suli..ááá,nem akarom.plusz megjött az ihlet a kiselőadásomhoz,amit jövő héten kell leadnom Pécsen.de ha elkezdem írni,akkor készülődni sem tudok majd,mert idegesítene,ha nem fejezném be.nem tudom mit csináljak.sztem itthon maradok és vázolom a dolgokat.aztán holnap írom meg.már megint tökre későre hagytam.két beadandóm lesz,ehhez képest most ülök neki az elsőnek.jellemző...

4 megjegyzés:

  1. Hát Szandrám láttam angolul elég érdekes mit ne mondjak

    VálaszTörlés
  2. Bocsi ezt az újholdhoz akartam :D

    VálaszTörlés
  3. én meg bassza meg úgy volt ma nézem meg,erre mégse...ebből majd jövő hét lesz,talán csütörtök..addig meg agyvérzést kapok az idegtől...

    VálaszTörlés
  4. Hát Szandrám attól tartok film közben még jobban azt fogsz

    VálaszTörlés