SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 19., csütörtök

napi beszámoló.

alig bírtam felkelni.már megint.de tényleg.nem valón nekem ez a korai kelés.de mindegy,sikeresen elértem a 7:10es buszt.és sikeresen ott álltam a bolt előtt 7:45kor.persze,Eszti képes volt negyed 9kor befutni.aztán elkezdtük.pakolás,kinyitunk,minden oké,bár a pénztár géppel volt egy kis probléma.aztán meg mehettem ki kirakatot rendezni.minden nagyképűségem ellenére is kijelenthetem,h kurva jó lett.aztán dél felé hazajöttem.és Hajrá csajokat néztem.és most este van.és unatkozom.majd lesz a Fábry show és benne lesznek a Slágeres és Danubiusos rádiósok.alig várom,de felveszem,mert tutira nem maradok fenn.holnap meg koncert,úh jobb ha ki vagyok pihenve...meg suli is lesz.amihez nincs kedvem.mert nem lesz időm hazamenni előtte,és azért suliba nem olyan cuccban mész,mint koncertre...de remélem a legjobbakat holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése