SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 2., hétfő

játszunk!

jelentem,h teljesen és totálisan megkergültem.ma odáig fajultam nagy unalmamban,h felmerészkedtem a startlapra és ott játékokat vadásztam.na így kötöttem ki mindenféle öltöztetős oldalakon.na jó öltöztetős régen is játszottam stardoll.com-on,de ezt most vmi tök más volt.mert egy ebédlőt kellett kirittyenteni egy randira,majd megkellett főzni a menüt.szóval egerem segítségével szeleteltem mindenfélét,sütöttem virtuális husit,főztem tésztát,sütöttem csokis tortát.és végül egy kép,a lány,akinek segítettem ott ült és turkálta a kaját, a csávó meg olyan arcot vágott,mintha fonnyasztott almát kapott volna,kukacosan.pedig a végén 7.8as átlagom lett.lehet h 10/10et kellett volna kapnom,és akkor szexelnek a konyhapulton.:P
szóval ezen felindulva nekiálttam öltöztetni,tematikusan,szóval felöltöztettem egy csomó mennyasszonyt,adtam kezükbe virágot,kaptak mindenféle kelléket.vagy öltöztettem tündért,kiscicát,boszorkányt,mindenféle anime lányt.közben meg eltelt bő 5 óra.nekem meg angolom lenne.rohadt álmos és fáradt vagyok,és egész nap fájt a gyomrom.mindegy,lehet h elmegyek angolra.majd este jövök,addig is JÁTSZATOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése