SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 8., vasárnap

konklúzió.

mindenki tudja,h jártam pénteken.szépen nem jött el a srác,akivel megbeszéltem a randit.én akkor bosszút kiáltottam,de ma sikerült vele beszélnem.senki ne gondolja azt,h most aztán megbocsátottam,v ilyesmi.csak mondom,h azért nem jött el,mert nem kelt fel és délben sikerült neki kitápászkodni az ágyból.ettől -nem is értem miért-nem lett jobb.qrvára,de nem lett jobb.kiosztottam,mindenki megnyugodhat.de annak ellenére,h megígértem,h közszemlére eresztem,h ki ő,nem teszem.egyszerűen rájöttem,ilyet nem szabad csinálni.lehet,h amúgy nagyon bánja,mondta is,de ez nem az a szituáció,amikor lehet adni még egy esélyt.merthogy még el sem kezdtük,de már ilyet csinál.és különben is,mint megtudtam,nem is kóser a srác.akkor meg minek erőlködjek vele.én mindenesetre levontam a konklúziómat,többet soha nem ismerkedem neten.egyszerűen most jött el az a pont,h kész,én ebben többé nem hiszek.lehet,h van,aki neten találja meg élete szerelmét,és tényleg,minden elismerésem,nem vitatom,h van ilyen,de én úgy döntöttem többé ebben nem vagyok hajlandó hinni.ha fejre áll a világ akkor sem.úh innentől kezdve,ha valaki meghallja,h én netről beszélek meg randit,az azonmód vágjon fejbe a klaviatúrámmal.mert megérdemlem.megjegyzem eddig sem sűrűn csináltam ilyet,mert összesen 3 alkalommal döntöttem úgy,h oké,de egyik sem volt sikeres.úgyhogy,innentől kezdve,tehet minden netes barom egy szivességet.én is tettem neki.nem írom ki, h ki ő és azt sem írom le,milyen szöveggel küldtem el a büdös francba.
szóval legyetek rosszak és ne ismerkedjetek még véletlenül se neten!
Csókhalom:puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése