SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 6., péntek

nem sírok.

fél 7kor keltem.értitek?megmondom én mikor keltem utoljára fél7kor,mikor még suliba jártam.sztem azóta sem,csak ha nagyon mentem valahova.am 10 előtt nem vagyok hajlandó kimászni az ágyamból.de ma igen.körmöt festek/sminkelek/hajat vasalok/öltözködök/rohanok.elérem a buszt.pontban 10kor az ex-virágóránál állok,és várok.negyed 11,semmi,10óra20,semmi,de ekkor már a könnyeimmel küszködök,de én már csakazért sem bőgök az utcán,pasiért meg pláne.erős leszek.10:30-elindulok Esztihez.a buszon,idióta izetlen csicska qrvák teszik az IQnulla agyukat,a még hülyébb pasiknak,vihognak,én már pattanásig feszülök,olyan ideges vagyok,de nem sírok.odaérek Esztihez,elmondom mi volt,és nem sírok.de míg odaértem,minden velem szembe jövő pasit úgy szidom magamban, ahogy csak nem szégyellem.ettől csak egy mikrobányit érzem csak magam jobban.leginkább magamra vagyok dühös.h elhittem,h majd megváltozik bármi is.sosem lesz ebből semmi,és most megint évekre kilőttem magamból minden kedvet,h randizzak.ezt végiggondolva,rohadt ideges voltam,de nem sírok.átmegyünk mamához,ebédelünk,aztán 4 fele elmegyünk nekem felsőt venni karácsonyra.ekkor már le se szartam az egészet,és nem sírtam.de közben minden lehetséges szöveget kitaláltam mit fogok neki írni.lehet h nem jön fel MSNre,de le tudom írni neki iwiwen.ezt még nagyon megbánja!!!!!!szemét tuskó!!!!
a vásárlás tökre megnyugtatott,hazaértünk,aztán továbbindultam a buszra,itthon meg kártyáztunk anyával meg Tesóval,meg Bencével.akiről kiderült,h ismeri,és h tökre faszfej a srác.ne, dejó.mondom.egy kib*szott,szerencsétlen LÚÚÚÚZER vagyok.elhittem,h most majd más lesz.de ugyanmááááár.az a helyzet,h elgyengültem.egy pillanatra,és ezt kegyetlenül kihasználták.csak,egyre nehezebben viselem el,h másokat látok,és ők mindannyian boldogok.mert van aki szereti őket,szerelemből.nekem meg nincs.és ez nagyon nagyon hiányzik.egyre jobban.és ez baj.de nem sírok.életemben először.de felzabáltam 5 túró rudit.amiből egy sem az enyém.és ma csak gyümölcsöt ehettem volna.de most ez nem izgat.majd holnap kapok érte elég lecseszést,h még szarabb legyen minden.de nem sírok.nem és nem.na megyek,és nem sírok.
jobb éjszakát,mint az enyém.
Csókhalom:Puszkó(a megtört szívű és lelkű,balfék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése