SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 28., szombat

mai lista.

tegnap listáztunk Pécsen.Nikivel.És Renivel.ő a mostani lista újdonsága.
szóval....
10 olyan pasi,aki bármikor bejöhet a szobánkba-Niki megjegyzésével és Reni kiegészítésével.
1,Kellan Lutz
2,Stephane Lambiel
3,Fernando Torres
4,Kimi Raikkonen
5,Adam Brody
6,Hayden Christensen
7,Gulácsi Peti
8,Lee Ryan
9,Kiss Ádám
10,Rupert Grint

1, egész helyes...talán be is engedném a szobámba :)
2,nem tetszik...a műkorisok nekem kicsit homik :P
3,ő egyértelmű. JÖHET!
4,na róa tudod mi a véleményem.UTÁLOM :)
5,ő mindig kedvenc.jópofa.
6,kis édes.tetszik. :)
7,határeset,nem pont az esetem.
8,régen tetszett, de ma már....annyira nem
9,teljes Nr.1 :) IMÁDOM
10,őt nem szeretem...már...

1,nemcsak a szobámba az ágyamba is jöhet... =)
2,koris pasik bármikor jöhetnek.
3,nem elég férfias...nekem. :S
4,utálom...
5,
6,nem szeretem a Star Wars-t,így utálom :S
7,is-is,de inkább nem
8,nem...
9,igen,igEN,IGEN!!favorit.
10,kisfiú :S



mi a franc van Baranya megyével,h senki nem szereti Kimi?????

3 megjegyzés:

  1. Kimi jó pasi igen is :D. Én is tartozom neked egy top 10-zel majd összeírom

    VálaszTörlés
  2. küld át emailbe és már publikálom is...

    VálaszTörlés
  3. rendben :) képet is lehet csinálok hozzám :)

    VálaszTörlés