SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 29., vasárnap

.

még mindig tök beteg vagyok.tegnap este viszont végre teljesült egy régi kívánságom.megnéztem az interjú a vámpírral c. örök klasszikust.hát Tom Cruise irtó bénán néz ki benne.azt kell mondjam,még jobban nézett ki,mikor előkóválygott a mocsárból,mint amúgy...és róla egyszerűen nem vettem be,h vámpír.nem úgy mint Brad Pittről.neki kifejezetten jól állt ez a szerep.bár azt nem értem,miért kellett erőltetni mindenkire ezt a szánalmas parókát. Antonio Banderas is mindennek kinézett épp csak vámpírnak nem...pár smukk és inkább néz ki lecsúszott stricinek...Kristen Dunst viszont állati volt.annnyira szép volt,állati jól eljátszotta a szerepét és nagyon meggyőző volt.egészébe véve nagyon jó film volt.imádtam.igaz,h időközben felment a lázam 39 fokra és már nagyon aludni akartam,de sajnos csak éjfél után volt vége...azután meg már képtelen voltam aludni.sőt a láztól még képzelődtem is.egyfolytában vámpírokat láttam a szobámban,tök feketének láttam a szobámat,(jó persze éjjel sötét van,de nem ennyire,h még az íróasztalt sem látod,olyan qrva sötét van)rohadt ijesztő és félelmetes volt.pedig én igazán örülnék,ha találkoznék velük,de nem ilyen Tom Cruise féle gáz vámpírral,aki csak nemesekből volt hajlandó inni,vagy ha mégis engedett a fenenagy elvekből,persze h egy kurvát szedett össze...szánalom...Brad Pitt meg már itt feltalálta a vegavámpír dolgot,legalábbis igyekezett...na mindegy,a Bea által megjósolt takonykór is utolért,pedig tökre örültem,h majd megúszom...eddig két brutál méretű pattanásom volt,most meg majd vörös lesz orrom,utána meg majd lefoszlik az egész...gáz dolog ez az influenza...

3 megjegyzés:

  1. Brad Pitt valahogy nekem Carlisle hajazott kicsit szerintem akarom mondani Carlisle-ban van egy kis Brad Pitt

    VálaszTörlés
  2. hát én semmi ilyesmit nem fedeztem fel elsőre,de ha szted így van,akkor igazam van abban,h Brad jó vámpír volt...

    VálaszTörlés
  3. Hát Carlisle is keresi a miérteket mint Brad Pitt és ő is vega mondjuk ez Brad Pitt-nél kicsit más meg azért az elvek megvannak

    VálaszTörlés