SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 3., kedd

ma.

nagyjából semmilyen nap.felkeltem,vasaltam és egy dél körüli hívás hatására,bementem a városba, h feltérképezzem Győr összes harisnyaboltját.anya új boltot fog nyitni,ahol többek között én is melózni fogok és előtte nekünk-az unokanővéremmel- kellett körbe nézni.és aztán hazajöttem,átpakoltam a táskám és mentem táncra.ez az új koreo igen klassz.egy dobszolóra táncolunk,übergyors,alig bírom követni,de annnnnnyira imádom.és elkészült az új ruhám.illetve a nacim már múlt héten elkészült,a felső mostanra lett kész,igaz még alakítani kell rajta,mert itt ott behúz rajta a flitter,mert mittomén,és kicsit furin áll az a fátyol,de jövő hétre meglesz.lehet rakok róla képet,de ez majd nagyon nagyon attól függ,h én nagyon-nagyon jókedvemben vagyok e.meg attól h szépen kéritek e.és nemcsak a Bence....most meg Vészhelyzet és Grace klinika bámulás van.utána meg fekvés/alvás.
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése