SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 16., hétfő

ma.

bepakoltuk a boltot.Tessék jönni!dr. Kovács Pál utca 3,v ha így jobban teccik a Tejfölös köz pici harisnya boltja.Tizenakárhány évig az volt,1 évig volt helyette kávézó,de most megint harisnyabolt és én fogok ott dolgozni.úh tessék jönni és költekezni és engem sok sok sok sok munkával bőven ellátni.ma jobbra-balra rohangáltunk ügyeket intézni,aztán Esztivel ott voltunk a boltban.merthogy szórolapozni is kellett,meg mindenkit terelgetni,h új helyen van a kávézó meg a bolt ma még nincs nyitva merthogy nincs péztárgép.aztán a nap folyamán az is kiderült,h nincs még nyitás sem,mert a cégbíróság visszadobta a nevet(megjegyzem először engedélyezte,úh most új bélyegző,meg új minden)agyrém.lényeg,h még nem nyitunk.viszont nekem lerohadtak a lábaim.mert h szék még nincs.munka meg jósok van.sok mindennek még csak keressük a helyét.mindrgy.kicsit sokat panaszkodok egy olyan dologról,amiről nem is kellene.
merthogy Tóth Alexandra élete megint kezd lecsúszni abból a szintből,amit eddig kielégítőnek elkönyvelt.ugyanis szombaton befejeztem a fogyókúrám és onnantól csúszás lefelé.kiderült a honlapos kép,egész nap szórakoztam a boltba,este 10ig,majd este éjfél előtt 2 perccel kiderült,h ami még el sem kezdődött annak már vége is.MSNen."szakítottunk".nem tudok jobb szót.elképzelhetetlenül szar érzés.mert már megint.semmi meglepetés.de tényleg.csak elképesztően szar érzés.és annyira rossz az időzítés.annyira szeretném,ha egyszer valami úgy lenne,ahogy az én elképzeltem.ma meg detto.annyira fájt a térdem estére,h moccani is alig bírtam.úh külön rakom most ezt a témát és kicsit sirdogálok.v magamban mgint meghalok.mint oly sokszor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése