SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 11., szerda

a konklúzió konklúziója.

aki olvasta a konklúzió c. bejegyzésemet,az tudja miről beszélek.hát őszintén szólva,új fejleményekről kell beszámolnom.merthogy adtam még egy esélyt.egyszerűen rájöttem,h görénység lenne,ha nem tenném.mert ennyit mindenki megérdemel.és olyan aranyosan kérdezte,h nem e futnánk neki még egyszer.helyszín az Erzsébet liget.leszögezném,tök sötétben ott kóvályogni nem volt valami vidám.gondoltam.elsőre.de.és késtem.lekéstem a rohadt buszt.és ezerrel drukkoltam, h el ne mozduljon.meg h mekkora képmutatás,h most meg ennyit kések.én, aki inkább ér oda előbb 10 perccel.lényeg,h megvárt.és órákig dumáltunk.minden visszavonva.aranyos volt.kedves.jófej.tökre jól el lehet vele dumálni.ami nagyon fontos.szóval jól elvoltunk.úh,most boldogság van.ne haragúdjon rá senki!köszi.elvileg holnap találkozunk,de ha nem,akkor csak vasárnap.aminek a gondolatától is a hideg ráz.az olyan sokára lesz még...franc!ez olyan fúúúj. :P

2 megjegyzés: