SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 14., szombat

suliban/szunetben/ekezetek nelkul/

na csutortokon Pesten voltam.kismillio fehernemu es harinya kozott.allati volt.vettem is egy nagy zacskonyit.es nem tudtunk talakozni.szoval nagy a szomorusag.de komolyan.viszont Pecsre meg jonnom kellett.mazli volt,mert tegnap tudtunk MSNezni innen sulibol egy picit.viszont beteg lett.amitol kisebb sokkot kaptam.egyreszt mert (bizonygatasa ellenere)miattam van,masreszt meg infulenza jarvany van,emberek.uh tokre nem vicces a szituacio.Kerlek gyolgyulj meg minel elobb!!!!<3
itt Pecsen egesz jo volt.szocialpszichologiabol pont kibirtam azt a masfel orat.Niki basszus nem jott be,uh nem volt vmi vidam.aztan irany a hotel.ahol meg este vmi buli volt.meg domino-day.ugye neztetek?allati klassz volt.nekem a kedvenceim:diplomaosztosapik,brazil dszungel,japan-kert,cseresznyefa kiviragzas es a legjobb a jegbirodalom.mindenki tudja milyen jeg es telmanias vagyok.
most meg ebedszunet van.en meg itt vagyok a folyoson a gepeknel es nektek irok,mert szerda regen volt.es nem hagynalak titeket olvasni valo nelkul.azert nem irok ekezetet,mert sajnos ez amcsi billentyuzet.es nincs ekezet.de mindenki erti mire gondolok.v nem olvassa el :P
este meg jovok majd a karacsonyi kulondolgokkal meg a szombati napra kitalalt ujdonsaggal;uh,tapadjon mindenki.es kuldjetek vegre idezeteket.bar most csoporttarsaktol igyekszem osszeszedni vmit.de azert akkor is.
mindenki legyen rossz!
en meg leptem,mert ez a csoportdinamikai trening alllllati izgalmas.eskuszom komolyan gondolom.ilyenbol bezzeg nincs sok.nem ugy mint kozgazbol,amibol nincs mese at kell vegre mennem.valahogy.
Csokhalom:Puszko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése