SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 8., vasárnap

X-mas special edition

tudom,h pénteken kellett volna,de tökre semmi kedvem nem volt,most örömködni a közelgő karácsony felett.de rájöttem,h a karácsony semmiről nem tehet,úh most pótolom.újabb ajándék ötletekkel bővült a listám.és kitaláltam h milyen sütikkel készülök.én,merthogy anya közölte,ő aztán biztos nem fog sütni.mondom jó rendben,de akkor szabad kezet kérek.úh,mivel állatira régen volt,de imádom,Raffaello lesz.azt tuti.mézeskalácsot is fogok sütni,mert imádom az illatát.és majd még kitalálok vmit harmadiknak.tudom,ha mamák is sütnek egy csomó mindent,de ettől függetlenül úgy gondolom,h karácsonyi készülődés karácsonyi sütés nélkül semmit nem ér.persze,hatalmas lelkesedésem a színes cukormáz iránt,itt fog kiteljesedni.alig várom.agyondiszített cukormázas cuki kis mézeskalács rengeteg.már látom magamelőtt.imádni fogom.tudom,h kb 1 teljes napom rámegy majd és egy lazább ínhüvely gyulladás is kilátásban van mire begyúrom az a rengeteg tésztát,de ez nem igazán érdekel.tökre megéri.
az ünnepi menü összeállítása,még nem történt meg.még fogalmam sincs.gondolom a hagyományos borleves az marad,attól én sem válnék meg,de aztán slussz.még nem tudom.szeretném kipróbálni Jamie Oliver tavaly bemutatott receptjét karácsonyra,miszerint a krumplipürébe a vaj és tejszín mellett sült gesztenyét törjünk.ez nem is kerül sokba és biztos milliószor jobb illata lesz a snassz krumplipürének.plussz még egy kis pirított szalonnát lehet hozzárakni.anya most rábólintott.próbálom faggatni, h mit szól ahhoz,ha vmi vöröshúst,mondjuk szűzpecsenyét sütnénk hozzá,és vmi bogyósgyümölcsös mártás lenne hozzá.sztem elképesztően finom lesz.anya persze itt izél, h hol van még karácsony.persze neki hol van még,de nekem akinek majd vizsgaidőszaka lesz,annak kész áldás ez a kevés idő,amit még tud foglalkozni vele.de ahogy látom,majd megint valami hamar kisütött hűtőben talált vackot fogunk enni.ha anyán múlik pesze.akkora mázlija van,h én ott vagyok neki.ezt hajlandó is elismerni,ha szépen kérem.
aztán ma Titával azon gondolkodtunk,h milyen kézzel készített ajándékban részesítjük a nagyszülőket.mert ők azt szeretik.kész szerencse,mert én meg imádok kézzel ajándékot gyártani.és idén lesz rá időm,mert én így akarom.az se érdekel,ha a mukahelyemen kell majd összebarkácsolnom a fűszerpolcot.ami egyébként az egyik mama meglepetése lesz.de meghánytuk-vetettük az ötleteket,és a pénzügyi részét is kikalkuláltuk.úh ennyivel is beljebb vagyunk.anyával meg megbeszéltem h mennyit fogok keresni a boltban.hát konkrét összeget nem mondott,de nem is teregetném ki.lényeg.h fele úgyis haza lesz adva.már csak azért is h ne kelljen azt a szöveget hallgatni,h amíg az én kenyeremet eszed,meg h amíg én tartalak el,meg h minek vagyok még itt.kifizetem az itthon tartózkodásom és kész.és be lehet fogni.úh megvan már az is miből fogok költekezni orrvérzésig.na kb ennyi volt a múlt hét karácsonyi történése.
ja és még mindig várom az idegen nyelvű(angolon kívül minden) karácsonyi dalokat.a magyarokat is.legyetek jók,kezdjetek el készülődni,mert már csak 46 nap van karácsonyig.
ja és az is megvan,magam mivel tervezem meglepni.az Avon katalógusban találtam meg azt a kis apróságot,amitől kisebb sikitófrász jött rám.4 pár fülbevaló.karácsonyfás,cukorbotos,ajándékos és masnis.1299,ha vki utánozni akarna.maga a giccs,akarom mondani a karácsony és cukiság.totál elolvadtam tőle.
na legyetek rosszak!
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése