SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 1., vasárnap

extra olvasnivaló Bencének.

hullafáradt vagyok.de mert kérte,leírom.a mai délután a következőképpen alakult.Forma1 bámulás(Kimi tizenixedik helye egy nagy vicc,jobb lesz neki bárhol máshol)aztán feltápászkodtam és leültem megírni a beszédstílus és stilisztika dogámat.A Szex és New York stílusáról írtam.nekem nagyon tetszik a végeredmény,de most még nem teszem közzé,mert ha végül nem kapok rá ötöst,akkor ciki lesz.ha az lesz,majd villoghatok vele:D
és hát ennyi.most meg az Ünneprontók ünnepét nézek. Imádom.de frankón.van benne egy szám,amit évek óta keresek,de most végre megvan.efelett érzett határtalan boldogságom kissé előrelendített.de csak annyira h mindjárt hátramászom az ágyamba,és alszom holnap délig.este meg angolom lesz.hátam közepére sem kívánom.szar,mert sztem a legbénább vagyok a csapatban.meg tökre nem ismerem őket.ők látszik,h tök jóban vannak,én meg olyan kívülálló vagyok.utálom.az egészet.de legalább Showder klub lesz.remélem nem csak ez lesz a holnapi nap pozitivuma.kitudja.majd holnap leírom.legyetek rosszak
Csókhalom:puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése