SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 16., hétfő

van egy pont.

"Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet.
Egy pont, ahol kiborulsz.
Egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz.
Egy pont, ahol erősnek kell lenned,és egy másik, ahol elgyengülhetsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik.
Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van,és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont..."

Legesleg,vagyis Bea iwiwes adatlapján ez a szöveg van kiírva.és most tudatosult bennem,h mennyire idevág.ugyanis ma jött el nekem a pont,amikor megállok az ég felé fordulok és torkom szakadtából sikítok,visítok és üvöltök és bőgök és csak annyit kérdezek:miért?
eljött ez a pont.h én most ebből a játszmából kiszállok.elegem van.bár a fogyókúrám most éppen szünetel,olyan formában,h meghúzom a féket,mert most van a 90 nap pihi,v lazább diéta,de én úgy döntöttem,h holnaputántól keményebb leszek mint valaha.mert soha többé nem akarom én végighallgatni azt h kedves vagyok,aranyos,okos meg még kitudja mennyi micsoda,de a végén megint annyit hallok,h nem.mert mégsem illünk össze.mert ez így nem fog menni.és hasonló kíméletes szövegek,amik tényleg nem azok.hanem minden egyes szó egy újabb csepp méreg,ami majd csak évek múltán szívódik fel teljesen.addig meg bármikor eszedbe jut,megborzongsz és azonnal könnyezel.mert már nem tudod elviselni azt ha mások boldogok.mert eszedbe jut,h mennyire magányos vagy.és mekkora lúzer.eszedbe jut,h neked ilyenben alig van részed.eszedbe jutnak azok az emberek,akiknek sikerült és örülnél nekik teljes szívedből,de mégsem megy,mert a szívedbe markol az érzés,h megint nem sikerült.pedig kedves vagy aranyos és egyebek.és legjobb barát.de soha semmi több.és ekkor jön el egy pont,amikor annyit mondasz,senki nem merészeljen az utamba állni,mert igenis szép leszek.kurva szép.VILÁGOS??????

1 megjegyzés:

  1. Szandim...tudod h én szeretlek és bármikor bármiben számíthatsz rám! Ne legyél elkeseredve. A barátaid melletted állnak!!! <3

    VálaszTörlés