SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 1., vasárnap

had ne kelljen még címmel is szórakozni.

tudom,h még lógok az új frizummal.de Tesó telefonján van a kép,szóval nem tudok mit csinálni.míg nem rakja fel,addig várni kell.sorry.addig beszámolok a többi eseményről.szombaton újra előjött a 'bazmeg-faktor'.hát babák,10/10.eszem ágában sincs kielemezni a havi látogatóm minden kínját és gyötrelmét,de igen szar volt ez a szombati nap,ebből a szempontból.nem fájt semmim,ami elég szokatlan volt.bezzeg mikor beindultunk Katival a városba,már éreztem,h gondok lesznek.hát nem nagyon lettek.voltam könyvtárban,kivettem a Szentivánéji álmot,Gergely Mártától a Szöszit és Jonah Black fekete naplóját.A negyedik részét.kár,h nem tudtam megszerezni mind a 4et.mert amit eddig olvastam marha jó.sőt a Rolis kérdést is helyre rakja.naná,ha pasik minden percükben a szexre gondolnak.tudtam én.most már nem is tagadhatják.de félresiklottam.felraktam Katit a buszra.És vártam az enyémre.túl azon,h majdnem megfagytam,elkezdtem érezni a hasam.na mondom ez gyönyörű lesz.a buszon már a hányással küzdöttem.de nagynehezen hazavergődtem.kabát a földre és dőltem be az ágyba.utálok ruhában feküdni,ezért megerőszakolva saját magam,kimásztam gyógyszerért és pizsiben szenvedtem tovább.


aztán eszembe jutott,h Halloween meg minden,meg este bulizunk a Fortiban.szóval alapmuffinba öntöttem egy csomó piros és sárga ételfestéket és narancssárga lett a cucc.míg sült csináltam cukormázat amit meg zöldre festettem.így lettem legalább kicsit tökre hajazó muffinjaim.


hát fogjuk rá,legyetek jóóindulatúak.nem tudok szépen rajzolni,cukormázzal meg pláne.és a narancssárga se lett olyan narancssárga mint amit szerettem volna.de ez lett a legjobb,amin még látszik,h középen van egy levél és olyan tökszárak,v miket akartam.olyan mesebeli koncepciót készítettem magam elé és ezt bírtam kihozni magamból.aztán készülődtem és indultam ki Fortiba.hát naná,h elmúlt a gyógyszer hatása.11kor már ágyban voltam.Tita kísért haza.közben meg összevesztünk.mostanában nem vagyunk vmi jóban.olyan bunkó lett.sztem a Bence hatása.csütörtökön még okés volt, mostmár gyakorlatilag sikítófrászt kapok tőle.úgy hogy inkább nem szólok hozzá és meg van oldva.és imádkozom,h Tita ne legyen olyan pötsfej,mint a Bence.érte igazán kár lenne.mmint a Titáért.

ma meg anya húskloffolásásra keltem negyed 9kor.nem is emléxem mikor keltem ilyen korán magamtól.mmint úgy magamtól,h órára v ilyesmi.simán alhattam volna délig,de nem.rohadt pipa vagyok.holnap egész nap a könyvtárba leszek zárva,aludni akartam.most meg már túl vagyunk az ebéden.negyed 1kor már megittuk a kávét és a maradék muffinokat is feldíszitettem.mondjuk még mindig jobb ez,mint az amikor felállunk az asztaltól,mert kezdődik a Forma1.mert ma van a szezonzáró.kötelező program.és fél 2kor kezdődik.

közben volt itt Rolii.délben kezdődik a meccsük,szóval sietnie kellett,de azért beugrott.hát megvitattam vele a nézetem alakukását.és elmondtam a Nikis részt is.de az a helyzet,h miután elkezdtem olvasni ezt a naplókönyvet,rájöttem,h úgy van ahogy mondtam.és sziklasziárdan kitartok a meggyőződésem mellett.bármi áron.ő meg mit volt képes kinyögni,h a könyvben szereplő srácot biztos nem elégíti ki a nője.mondom,ja ez igaz,de én sem dúsálok pasikban,mégsem vagyok egy időzített szexreéhes vadbarom.aknek csakúgy minden átmenet nélküól beindul a fantáziája,miközben dogát ír,v megkérdi tőle egy tökidegen, h mennyi az idő.szóval,kész megdőlt a tézis.persze Rolii közölte,h úgis kimagyarázza,csak most mennie kell.mondom oké,akkor 1:1-el fordulunk a végső összecsapásra.Csajok,szurkoljatok!!!

most hallgatom: Katie Melua: If you were a sailboat.kib*szott jó ez a szám.állati hangja van a csajnak.mindig megnyugszom tőle.bár,ha azt vesszük,h én mire nyugszom meg,ez lehet h nem mérvadó.mert az én megnyugtató,alfába mélyre letaszító zeném továbbra is a Linkin Park.bár már nem hallgatom őket,minden áldott nap,mint tettem ezt 15-16-17 éves koromban,de ha vmi kínom,v üvölthetnékem támad azonnal hozzájuk nyúlok.Chester bármikor eltudja nyomni a haragomat.ezvan.

na most viszont lépek tova,mert olvasni akarom tovább ezt a műremeket,remélve,h ad elég inspirációt egy saját könyvhöz,ami el lett kezdve,de megint abbahagytam.SHIT!

na este még remélem jövök.legyetek rosszak!puszíí



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése