SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 30., péntek

Xmas-special edition.

ugye milyen gyorsan telnek a napok?újra péntek van,vagyis jön a karácsonyi különkiadás.több dologról is betudok számolni.Meg van a nem túl hosszú lista,akiknek ajándékot veszek,és megvan két ember ajándékötlete is.valamint,jelentem,113 karácsonyi dal van már iPodomon.és elkezdtem karácsonyi receptek után szaglászni,de ez még korai fázisban van,természetesen majd megosztom a nyertes receptekeket,mindenkivel.de a zenékről már tudok beszélni. Kati kedvenc karácsonyi dala az all I want for Christmas is you c. örök klasszikus.Mariah Careytől.hát nekem tök mindegy ki énekli.én is imádom.gondoltam megosztom,h sztem milyen dalok nem hiányozhatnának egy karácsonyi zenetárból sem.
első körben a külföldi(leginkább angolszász)dalokról szólnék,mert a magyar zenék még nálam is hiányoznak.(miért körülményesebb,azokat megszerezni?sokkal szebbek...)
előre jelezném nem top listát írok.
  • joy to the world
  • carol of the bells
  • walking in winter wonderland
  • rockin' around christmas tree
  • all i want for christmas
  • silent night
  • little drummer boy
  • last christmas
  • ave maria
  • do they know its christmas
  • jingle bells
  • jesus born on this day
  • let it snow
  • what child is this
  • jingle bells rock
  • rudolph the red nosed reindeer
  • o holy night
  • santa claus is coming to town
  • oh come all ye faithful
  • holly jolly christmas
  • we wish you a merry christmas
  • have yourself a merry little christmas
  • santa clause lane
  • this christmas
  • oh christmas tree
  • my only wish
  • white christmas

ha valakinek esetleg van ötlete,egyéb kedvenc karácsonyi dala,legyen jófej és IDE írja le,h a többiek is olvashassák.még mielőtt vki zavarna,h ez kell neki,meg az,szólok,egyetlen szám sincs tárolva a gépemen,csak az iPodon van fenn,szóval nem tudom átküldeni.viszont,ha vkinek esetleg nem angol és magyar eredetű karácsonyi dalok vannak a birtokában,hanem bármilyen egyéb nyelvű(némettől elkezdve a latinon,át finnen keresztül japánig minden jöhet)az legyen már jófej és ne tartsa magában.MSNen úgyis elértek.aki meg nem:

gerrardmania@hotmail.com

és ezzel zárom is a pénteki speckó kiadásom,mert Kati már szárazra únja itt magát mellettem.

Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése