SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 30., péntek

2009.október 28.szerda

tisztában vagyok vele,h ma péntek van.de azzal is tisztában vagyok,h kedd óta nem írtam semmi normálisat,csak köszöntöttem Patyust.és szegény blogommal nem tehetem ezt meg.egyesek már lassan könyörögnek,h írjak már.na igen,kukkolósok :P
röviden összefoglalnám a szerdai napot: korai kelés után mentünk be a városba,mivel az én drága húgom végre elszánta magát és elment fodrászhoz.megígérte,h majd ad hozzá egy képet és akkor mindenki megcsodálhatja a drága kisasszonykámat:D
aztán Árkádoltunk egy rövidet,lekéstük a buszt,úh én még szobroztam egyet a könyvesboltban és mindenkinek kinéztem a karácsonyi ajándékát.illetve,anyának és a titának,meg magamnak.apának felesleges ott körülnézni...:Dnem lövöm le a poént,mert tita megígérte,h lassan ő is rendszeres olvasó lesz és akkor nem lesz meglepi,pedig a kis csitri megérdemli.
aztán végre hazaértünk és főztem és nem csináltam semmit,este vasaltam meg meccset néztem.Arsenal-Liverpool.aki látta,tudja mi volt,úh nem akarom részletezni.SHIT!
aztán fekvés/alvás.ennyi.

ja és széljegyzetben megjegyezném,olvasói észrevétel:Kisevi szólt,h a szakításást nem dokumentáltam.Megtörtént.Szakítottak a Caryval.könnyzápor és zsepihalom.se.de mindegy,én már meg sem kísérlem megérteni a 20 év alattiakat.(eljár felettem az idő,Bea,baszki öregedünk)
de mindegy
ennyi erre a napra.
csáó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése