SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 30., péntek

folyt.köv.

rengeteget pakoltunk.de raktáron belül.merthogy kiderült,h csak jövő héten lesz kiürítve a leendő raktárunk.ettől eltekintve,az új árut mind ki kellett bontani és le kellett leltározni.ami oké, h másfél órás feladat,de ami utána jött,na köszi szépen.összerakni egy csomó megrendelést,kiszámlázni,szállítólevél,összerakni,átellenőrizni,közben én titkárnősdit játszottam,egy csomó papírt összerakni,megrendelőket keresni az árva szállítólevelekhez és fordítva.hát végül fél 10re értünk haza.jövő héten meg imádkozom,h ne kelljen átmennem és TÉNYLEG átpakolni a másik raktárba.nagyon nem tudok miről beszámolni,hacsak még nem azt megemlítem,h összevesztem a Bencével és ököllel homlokon vágtam,de megérdemelteés nem is erősen,csak a rend kedvéért.leszarom,ki mit mond,h Tita mindig utánafut,és mindig neki ad igazat,és lélegezni sem tud a Bence nélkül.ez gáz.és örülnék,ha a Bence nem hinné azt,h övé a Tita egyesegyedül.mert mondjuk van családja és barátai.és ha velük akar lenni(márpedig a Tita tegnap velem is akart lenni) akkor nekem ne csinálja ezt az óvodás műsort,h nem ereszti el.lehet h ez sem a legjobb módszer a visszavágásra,de leszarom.ovis módszerre nem fogok máshogy visszavágni.ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése