SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 13., kedd

Top10 pasi 'nem ismerem' kategóriában (dobpergés)

1, KeLlAn LuTz (vagy Emmett Cullen, ha így beugrik.) Nem tudom, ki hogy van vele, de én mikor először megnéztem az alkonyatot és megláttam majdnem 3 teljes percig csak tátogtam, annál a résznél, ahol először megjelenik. Persze a többi srác is eszméletlen cuki,de Kellan mindenit kiütött.

2, Stephane Lambiel(a műkorcsolyázó) Szerelem első látásra. És ami a jégen művel attól az ájulás környékez. Főleg az 'un giorno per noi' alatt. Lenyűgöző.

3, Hayden Christensen. a pasi, akit bárhol látok látok(újság,Tv,net) olyan édi. a pasi,akire mindig rányálazok. A pasi, akit így tudok jellemezni (csak röviden): 'óazajómagasságosszentségesszűrmária'(és akkor nem vagyok vallásos)

4,Daniel Agger (dán focista,Liverpool FC)Tessék a srácot kiguglizni. Ott esel le a székről,ahol éppen vagy.

5, Robert Hoffman. Aki látta a Step up 2-t az tudja miről beszélek. A pasi kib*szott jól táncol,állati szexi, szöszi és befigyelnek a kockák is. És amit művel Enrique-Push c. klipjében.Imádkozom egy ilyenért.ÁMEN

6, Matthew Gray Gubler. A Gyilkos elmék cukifiúja. Imádom, ha egy pasi tényleg okos. És nézzétek meg a honlapját. Zseniális. www.matthewgraygubler.com

7, Chester Bennington (a Linkin Park frontembere) Eszméletlen hangja van. Imádom. Oké, kb 8 éve a kedvenc együttesem. És Chez általában üvölt a számok alatt, de engem megnyugtat. Mármint, ha én ideges vagyok dühöngök. És üvöltök, vagy minimum üvöltenék, de nyílvánossan nem lehet. Na Chester helyettem is teszi a dolgát. És jó tudni, hogy vsn aki nálam hangosabb.

8, Adam Brody. Na ő az a pasi, akivel járnék is. A többiek csúcspasik, abszolút elsőosztályú mind és szerintem elérhetetlenek. De valahogy ránézek Adamre és már látom is,hogy egymásnak dőlve olvasunk egy park füvén, kutyátsétáltatunk, fagyit eszünk TV-nézés közben. Szóval érted? Őt előbb hiszed hétköznapi pasinak, mint sztárnak. Persze, nekem p is az, de vele eltudok képzelni egy autogramnál többet is.

9, Kucsera Gábor. Csak rá kell nézni. Ráadásul honfitárs.És kajakos.10 ujjad is megnyalod utána.

10, Heath Ledger. Tudom,ő sajnos már nem él, de elképesztően hiányzik. Fantasztikusan nézett ki, zseniális színész volt. Igyekszem minden filmjét megnézni, de, sajnos mindig elsírom magam, ha ránézek. a kedvenc színészeim egyike és hatalmas veszteség a halála. Matilda, a kislánya az egyik legtündéribb sztárgyerek. Szóval Heathnek minden ilyesfajta listámon szerepelnie kell, mert emléke bennem (és,tudom sokakban) örökké élni fog. Nyugodj békében Heath. Hiányzol. Szeretünk.


Na befejeztem erre a napra.Sikeresen hazaértem,kajáltam és beszéltem minden barátommal.Szombaton szülinapot ünneplünk,úh. vége a buli mentes korszaknak.Juhééé.
na viszlát legközelebb
Csókhalom: Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése