SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 14., szerda

ez a (csodásnak nem éppen mondható) mai napom

egész jól indult minden.tök jól aludtam, tök frissen ébredtem,aztán ebédeltem(mivel délben keltem,de ssssh)és utána kezdődött a napom kevésbé csodás része. Pl vasalnom kellett. Pl. fel kellett söpörni és mosni az egész teraszt.namármost ma 2 fok volt Győrben.ami azt jelenti,h két nadrágban,trikóban,pulcsiban,zokniban és lábszárvédőben,sállal,sapival,kesztyűvel felszerelkezve fagytam halálra.egy egész nyárnyi trutymó száradt rá a terasz kövére.és domestosos sikálás ment 1 teljes óráig.majd mosogatás,elpakolni mindent,szobámban kaotikus állapotok.és akkor angolra is mennem kéne fél 7re.hát lekéstem a buszt.úh,anya vitt be.az új csoportom egész jó,bár ismerkedni nem nagyon volt időm,de egész kedvesnek tűntek.majd hétfőn.majd anyára vártam 30 kerek percet.fagyban-havasesőben.annyira fáztam.hiába volt bedugva a fülembe a zeném,éreztem,h a fülem belseje fagy kettőbe.és mikor beálltunk a garázsba nem cipeltem be semmi cuccot a kocsiból.anyám,a méltóságos hisztikirálynő tört-zúzott,elmondott (szokásához híven)mindenféle ócska tetves patkánynak,és azóta nem szól hoz
Csókhalom:Puszkózám.a legkevésbé sem érdekel mindez,főleg mivel holnap meg egész nap melltartós dobozokat kell majd karácsonyi papírba csomagolnom,h a boltban majd legyen mibe rakni decemberben a fehérneműt. ergo még mindig jön nekem egy szívességel,és nem arra gondolok,h majd urambocsá' elnézést kér,mert arra életem végéig várhatok.csak azt nem értem,miből gondolja,h ettől majd nekem jobb lesz.csodálkozik,ha depis vagyok,v ha üvöltök a feszkótól.hát pont ezért.mert jót alig bír mondani,de ha szidni kell,akkor olyan szókinccsel jön elő,h az eszem megáll.levezetésképpen képes votlam High School Musicalt nézni.semmi bajom nincs vele,de elég gagyi.és Zac Efrontól a hideg ráz.mmint NEM azért,mert olyan húúúúdejó pasi lenne.mert nem AZ.na,de mostmár elég ebből.asszem vízszintesbe rakom magam.
jóéjt mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése