SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

Top10+1-es pasi-lista PR óra alatt-Szandi jegyzeteivel


ez Niki tollából született.Illetve az enyémmel írt,h pontosak legyünk.
1,Kucsera Gábor-mondtam,h Nr.1- hát azért én tudok jobbat
2,Ryan Reynolds -nála nem nagyon.Qrva jó pasi! A Nász-ajánlatban meztelenül.Jesszus!!!<3
3,expasim. télleg jól néz ki,szünetben csekkoltam.:D
4,Damon Wayans hát nem
5,Kiss Ádám-ő még mindig -juj télleg,Ádii<3
6,Heath Ledger :( miért,mondja meg vki,h miért halt meg?
7,Felipe Massa FÚÚÚÚÚÚÚJJJJJJ!!!Kitúrta Kimit a Ferrariból.Pöcsfej
8,Christiano Ronaldo-csak a teste- hányingert kaptam.aszem visszajön a mai kaja teljes egészben.(azért nem került fel róla kép,mert ő szitokszó ebben a blogban.és saját magam hazudtolnám meg egy képpel)
9,Nicholas Cage- olyan öreg...
10,Bruce Willis- ő meg sztem még öregebb...
11,Mr.(majdnem)Álompasi-tudod ki- tudom.az agyad vele van ki és betapétázva. NEM! DE!
ui:Niki,tudod kit hagytunk ki???egy Top 10es listát kellett volna írnunk az U20as válogatottból.el ne felejtsük legközelebb...ott aztán van miből szemezgetni...

2 megjegyzés:

  1. Juujj nekem az U20as-ból Németh Krisztián a favorit :D Nagyon kis helyes =)
    Ja és tetszik a blogod :) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. köszii:D
    nekem Gulácsi Peti a szerelmem,de ezt már említettem.

    VálaszTörlés