SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 17., szombat

ami elkerülhetetlen volt.

tudtam én,h ez lesz.éreztem.elgyengülök.naná.de,ha egyszer annnnnyira szeretem.mármint a karácsonyt.okleveles karácsony-buzi vagyok.esküszöm.a végzetemet sajnos nem kerülhettem el.amint felraktam a karácsonyi zenéket,mintha tudtam volna,mi lesz már másnap.*pirul*egész nap azt hallgattam*pirul*még a városban is,mert,hogy benn voltam,szülinapi ajándékot venni.meg suliba is kellett volna mennem,de nem mentem.anyának sssh.*pirul*lényeg,h ott ülök a buszon,október közepén és magamban karácsonyi dalokat dúdorászok.jellemző.sztem páran hülyének is néztek,de engem mindig megmosolyogtat a tudat,is hogy nemsokára karácsony van.főleg,minden számváltásnál.csak úgy tessék -lássék raktam fel a számokat,és nem rendeztem őket kedvencek szerint,úh tök nagy meglepetés volt minden egyes dal.*pirul*ekkora marhát mint én.felrakom a zenéket és meglepődök,h húúúha ez is itt van.segond.imádom a karácsonyt és kész.lehet hülyének nézni.ja és elnézést,minden kedves rendszeres olvasómtól,de elszámoltam magam(bocsi világéletemben szar voltam matekból)de ma van 68 nap hátra karácsonyból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése