SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 30., péntek

Szimpátia.

mint tudjátok(vagy ha nem most mondom)megszűnik a Sláger és a Danubius rádió.Ettől én totálisan kiakadtam.nem megyek bele a miértekbe,meg mittomén,nem is merem az egész sztorit.De lényeg,h vmi politikai rádió állomást akarnak a helyére.szóval,sztem ez a legnagyobb balf*szság,amit csak kilehet találni.úh,bárki aki ezt olvassa, keressen vmi szimpátia szavazást,aláírásgyűjtést,közösséget,klubot(iwiwen én pl már tag vagyok egy helyen)vagy akármit és álljon ki a Sláger és a Danubius rádió mellett.Valamint,ha módja van rá,tűzzön ki piros és kék szalagot valahova magára,kocsijára,házára,tökmindegy.Vaaagy jöjjön november 8-án szimpátia koncertre a Budapesti Városligeti Műjégpályára.a belépés ingyenes.én tutira megyek.gyertek ti is.
páááás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése