SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 25., vasárnap

Patyusom diadala.<3


Nagyban itthon ücsörgök,unom a fejem,erre telefon Patyustól,h azonnal induljak ki Fortiba.Mondom nem,mert hideg van,fáradt vagyok,stb.De mennjek ki,mert mutatni akar vmit,vmi nagyon fontosat.Összeszedem magam és rohanok kifele.Mikor kiérek ott csocsózik.na mondom,ha ezért hívott ki kettőbe csapom.de befejezte és mutatta.

BRONZÉRMES LETT!!!!!♥♥♥

Eszméletlenül büszke vagyok Rád,szivem!!!Persze elmagyarázta,h mikor hányadik helyen állt,hányadik kör után,meg mittomén,de egyrészt nem értek hozzá,meg nem is voltam ott,meg nem is bírtam megjegyezni.Le kellett volna írnom,h nagyon pontos leszek,de majd korrigálom,egyszer.Becsszó!Ami a lényeg,h a végén sikerült harmadik helyen végezni.Júúúúj,annnyira örülök neki!!!Annyira édii volt,ahogy mutatta az érmét.És én nagyon büszke vagyok rá!!!Csak sajna behalt a mocija!Felforrt vmi,meg sár is volt,meg nem tudom,rendbe lehet hozni,úh minden okés lesz.Tuira lesz ebből még arany is!!! :D

Én bízom benne!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése