SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

Xmas-special edition♥

rovatunk második bejegyzéséhez érkeztünk.őszintén szólva semmi ötletem nincs még,egyetlen lista ponttal kapcsolatban sem,viszont előző bejegyzésemet elolvasta Roli és mondott pár érdekes dolgot.mmint ő nem szereti a karácsonyt.ami sztem roppant szomorú.úgy értem,ő utálja a telet,a hideget,meg mindent.és szte nyáron kéne tartani a karácsonyt.egész pontosan pálmacsonyt kéne tartanunk,kerti partival meg ilyesmiket mondott.hát én egyre dühösebb lettem,de közben szomorú is.hogy lehet nem szeretni a karácsonyt?Roli elmondta,de nem publikus.a karácsony a szeretet ünnepe.és erről kell szólnia.Roli szerint csak az ajándékról szól,meg álérzelmekről.hát tény,h nagyon nagyon közel állunk ehhez,de van egy nagy különbség.én AKAROM,h ne erről szóljon,ami azt jelenti,h nekem tényleg nem erről szól.én IMÁDOK házat/fát díszíteni.imádok ajándékot adni,csomagolni.imádok sütni/főzni.imádok karácsonyi dalokat dudorászni.imádok mindent ami karácsony.ezért nehéz ez,h Roli nem szereti.megtéríteni nem fogom tudni,rohadt makacs,de azért arra ne számítson,h nem fogok erről regélni non-stop.mert fogok.most még nem,mert "kurva korai",de sztem 1 hónap múlva már minden második gondolatom a karácsony lesz.december közepétől meg elszabadul a pokol....
na mára ennyit a karácsonyból.
csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése