SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 30., péntek

2009.10.29.csütörtökön.

Úton.

8:50 van és úton vagyok.Leszögezném,kib*szott álmos vagyok.Hogy hova megyünk?Székesfehérvárra.És minek?Raktártpakolni.Igen.Anyáék cége bérelt egy raktárt és elfelejtették hosszabítani a bérlést,úh költözni kell,vagymi.Agyrém.És nekünk kell áthurcolkodni egyikből a másikba.Teszem hozzá a hátam közepére kívánom az egész idiótaságot.Miért nincs anyának olyan munkahelye,ami tart reggel 8tól 6ig és passz?Nem.Neki olyan van,amihez hozzájön, h napokig árazol harisnyát,este 10kor állsz neki tangát válogatni az étkező asztalon,csukott szemmel is kitudsz tölteni egy szállító levelet, ránézésre megmondod,milyen kollekcióból van ez a fürdőruha,ami éppen előtted megy, simán tudod mi a különbség a lycraszál és a micronecc között.És mehetsz raktárt pakolni tanítási szünetbe.Shit!
Nagyon káromkodhatnékom van. Szar az egész. És lenne mondjuk jobb dolgom is. Holnap jön a Kati,itt lesz kitudja meddig,nekem meg közben fürdőt kéne előtte takarítani.Meg közben nyílván jön az új adag vasalnivaló, vagy porszívózni kell,v ki tudja anya mit talál ki. Még szerencse,h suliszünet van.Mert ha mindennapra jutna még vmi Győrbe mászkálás,oké, h nincs naponta 6 órám,de hahó,elballagtam.úh,aki ezzel baszogat(Bence,ugyebáááár)annak csak úgy mondom,h ELBALLAGTAM.És akkor mondjuk nem marad időm a Beára.Mert neki is ígértem egy randit erre a hétre. Megint káromkodhatnékom van.Na és közben a fejem felett kialakult egy kis állóháború. Mert Tita szóba hozta a Yorkshire terrier témát.h a Kisevi ugye palotapincsit akar,amit a szülei nem akarnak,de Yorkshiret meg igen és ezen a Kisevi ki van akadva.Tita meg majd megveszne egy Yorkshire-ért.És h anya állítólag megengedte neki,h ha lesz majd tarthatja a szobájában!na ezt csak mondani kellett,és apának majdnem szétrobbant az agya.Mert,h hozzánk nem jöhet be semmiféle állat.Első számú szabály.semmi.és hát apa bullmasztiffot szeretne.Hát mondjuk mellette egy Yorkshire.vicces.lényeg,h én is kiakadtam,mert hatodikos korom óta,vagyis lassan 10 éve szeretnék egy fehér egeret.ami nemhogy a szobámban,egy kib*szott akváriumban lakik.de az nem lehet,de egy kutya meg igen.úh én is beszálltam a vitába.hát érdekes lesz,sztem nem lesz semmiből semmi.Félreértés ne essék,ha már kutya,akkor Yorkshire,vagy kínai kopasztuya,merthogy sztem azok elképesztően aranyosak.vagy vmi hasonló méretű "zsebszörny".De,h simán megkaphatja,ráadásul a szobába.röhej.és rohadt bosszantó.De megérkeztünk és pakolni kell,majd folyt köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése