SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 13., kedd

2009. október.12(kicsit később)

Beértem a "munkahelyemre". Oké, csak kisegítő vagyok a saját anyám boltjában. És különben is csak délelőtt leszek itt. Mármint Pápán. Mióta kinyitottam egyetlen ember sem jött be. ennek 2 teljes órája. Még 2 óra és már a vonaton ülök visszafelé. a gond az, hogy irdatlanul zuhog az eső. Nem viccelek, szakad. ami nem baj, mert a boltban meleg van és amúgy is szeretem nézni az esőt. (micsoda gyagyás.szereti az esőt)Ez van. engem megnyugtat. Jó persze, olyan borongós az egész,meg pokolba vele, tudom. De milyen jó, hogy utána felfrissül minden. És milyen jó az eső illat. Imádom. De sajna valamilyen rejtélyes okból, ha esik akadozik az áram ellátás. Nem tudom, hogy jön össze a kettő. De itt a boltban percenként kapcsol le a lámpa, majd újra fel. Roppant bosszantó. Mert ugyan látok, de tök sötét lesz egy pillanatra. Jó, hogy nincs most itt egy vevő sem, mert elég vicces lenne. Kívülről úgy tűnhet, mintha stroboszkópot szereltem volna be. Jó persze, nem én tehetek róla, de pl. a szemközti pékségben miért nem megy el? akárhányszor itt elmegy átpillantok és semmi De mindegy. Reméltem hamar letelik ez a két óra és közben sziveskednek legalább vevő-jelöltek bejönni, különben nagyon pipa leszek, plusz any is örülne, ha látja, hogy működik a boltja, nemcsak viccből vagyunk nyitva. És én sem unatkoznék. Merthogy, nincs ötletem másról írni, úh ennyi voltam.
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése