SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

2009.10.21.szerda(PR-óra)unalom általi halálom előtt 10 perccel.

Hát én tudtam,hogy ez lesz.Fél 2 volt,amikor kikapcsoltam a TV-t. Mostanában újra adják a Szex és New Yorkot a viasat3-on. És nem a gagyi (esti mese) lájt verziót. Ennek folyománya, h fél 2kor van vége.Én meg azután aludtam el. És 3/4 4kor kőkeményen csörgött az a vacak. Hát finoman szólva sem aludtam sokat. Nagy nehezen összepakolom a cuccaim, apa bevisz a városba.Felmászok a buszra,kb Pérnél sem jártunk....már aludtam. És nem is keltem fel Sz.fehérvárig,aztán Szekszárdon,aztán Bonyhádon voltam fenn kb 10 másodpercet. De most is qrva álmos vagyok. Először lerakom a cuccom a szálláson,összeszedem magam és indulok órára. Beérek,keresem az arcokat,Nikit nem nehéz megtalálni,ugyanis mindig a foteleknél van. Hát igen ezek az Andante bőrfotelek,rohadt kényelmesek. Rögtön megindul a csevegés,pletyizés,minden,h mi volt veled kb. az elmúlt két hétben.Aztán elkezdődik az óra.Rémes.Dögunalom.Azért egy PR órától többet vártam volna.Úgy értem tök izgis dolgokat is csinálnak a PR-osok.erre monoton hangon nyomatja a hülyeséget,ami el sem jut az agyamig.pedig egész rendes pasinak tűnik.és a tantárgya is tökre izgis.lett volna.Ezért listáztunk egyet Nikivel.Majd leírom azt is:D De ez kb 15 perces elfoglaltság volt. Ja,Niki megkért, h feltétlenül írjam le,h hajtogatott egy hajót.Papírból.Megvolt :)Szija Niki!:)
Most meg itt ül és menten szétunja az agyát. Széljegyzetben megjegyezte,h összeér a lába az ő Mr.(majdnem)Álompasijával. Persze a lista alatt tagadta,h vele van betapétázva az agya. De miután elolvastam a firkálmányát és megjegyeztem, h na ezzel elvagyunk látva egy teljes hétig. Azt mondja, télleg be van borítva az agya. Semmi fényezés, de én megmondtam. :)Egyébként nem értem mért nem jönnek már végre össze!Igazán abbahagyhatnák ezt, amit csinálok. A suliban úgy tesz ez a bizonyos Álompasi, mintha semmi nem történne a sulin kívül. Pedig Niki szerint MSN-en eléggé nyomul. Szóval a srác elég fura.Egyszóval:töketlen.Vagy lusta.De semmiképpen nem jófej. Pedig aztán tök helyesek lennének együtt,sztem. De hát hiába beszélek. Mondjuk Nikinek mondhatom, nem ő az,aki leszarja az egészet. IDIÓTA PASIK!
ezt írtam a füzetbe, jobb híján.és most bemásoltam.remélem átadtam a hangulatot.
csókhalom:puszkó

1 megjegyzés: