SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 13., kedd

2009.október 12. (Hétfő)


HP és KC


Vagyis HelyesPogácsa és KockaCukor.Eszem ágában sincs gasztroblogolni rögtön,de mégis ezzel kezdem. Ugyanis sem HP sem KC nem étel. még csak nem is tárgy. emberek. Egészen pontosan én és a legjobb barátnőm, Bea. Vagy Legesleg. vagy KockaCukor. manapság ugyanis így hívom. Mindenképp leszeretném jegyezni, miért van ez így, még Cavington-korszakom előtt. Számomra nagyon kedves történet. A Helyespogácsa elnevezést egy barátom, Bence találta ki. Ismerem őt kb 10-12 éve, nem tudom. De barátomnak csak kb 1 éve mondjuk egymást. Érdekes dolog ez, főleg azért, mert Bence írd és mond 13 éves. Én meg 20. Értitek?! engem sosem zavart a barátaim életkora. Vele is fantasztikusan el lehet beszélgetni. Mondjuk a kor miatt(szerinte) és a "távolság" miatt(szerintem) csak MSN-en dumálunk. Persze ő sima általános iskolába jár Győrbe. Én meg éppen Pápán melózom. milliószor mondtam már neki, hogy élőben is igényt tartok rá, de nem képes elhinni/felfogni. Mindegy. HP-nál tartottam. Nyáron a szokásos évi sátorozásra mentünk. Szeretem,bár elég nehéz. Főleg,mert ott sincs internet. Áram van így a TV megoldva,de ösz 3 teljes adót lehet fogni.(bár az RTL klub délelőtt csak zizis)Lényeg, hogy bő másfél havi könyörgés után rávettem, hogy eljöjjön. Kilátásba helyeztem, hogy egész nap vele fogok foglalkozni, a csillagokat is leígértem az égről, de végül csak ott volt. aztán orrvérzésig Scrabble-özhettünk. Éppen játszottunk,mikor már kb fél órája nem rakott ki semmit. Ez engem rendszerint rohadtul idegesít, szóval közöltem vele, hogy elegem van belőle. Szánom-bánom azóta is, de rémesen viselkedtem vele míg ott voltunk. Erre kiemel két betűt. "H" és "P" és ez vagyok én. elszakadt a cérna. Már ott voltam, hogy megfojtom,erre ijedten közli: HelyesPogácsa.

Tudom, hogy lehülyepicsázott magában, de ettől a Helyespogácsa teljesen elbűvölt. annyira kis cuki név. Nagyon megtetszett. És azóta vagyok HelyesPogácsa. Persze ekkor született meg a Gyalogfutó-Kengyelkakukk név is. Ami a tesóm. Meg a Husipók,ami a Bence.

Mikor Beának meséltem erről neki is tökre tetszett és ő is átvette. Egyik nap arról dumáltunk, (kivételesen MSNen,mert Bea ott nem olyan gyakori mint én)hogy mekkora jók a vámpíros könyvek. Mert én Twilight-Saga függő vagyok, Bea meg teljesen bekattan az Anita Blake sorozattól. De a múltkori ottalvós esténken megtérítettük egymást. Azonnal kölcsönadtam neki a könyveket és mostanra le is tudta mindegyiket. Előbb mint én. Velem ugyanis az van, ha olvasok valamit és az kib*szottul jó, akkor hajlamos vagyok halogatni a befejezést, mert így tovább tart( gyagyás vagyok.kész.pont) Lényeg, hogy én meg netről töltöttem le pár könyvet és most ott várnak, hogy elolvassam őket. Na és beszéltünk, hogy így tök jó meg úgy és egyszer csak Bea közli, hogy állatira kockák lettünk. Nem elég, hogy minden szabad időnkben a gépünk előtt ülünk, még olvasunk is. Sőt Bea írt is egy könyvet. Persze én is írom, csak baromi lassan megy,mert tökre nincs időm. Szóval kockák vagyunk. De ez annyira nem aranyos, főleg, mert lányok vagyunk. És csajos lányok. Mégse lehetünk kockák. Úgyhogy kitaláltam, hogy kockacukor. hogy legyen valami édes is ebben a dologban. Így lettünk mi HelyesPogácsa és KockaCukor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése