SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 27., kedd

elmaradások pótlása....

szégyen gyalázat,de elmulasztottam a tegnapit.Na nem mintha rengeteg teendőm miatt történt volna mindez,azért,mert egyszerűen semmi nem történt.Felkeltünk, kajáltunk Andival,Aztán semmi extrásat nem csináltunk,filmeztünk és ennyi.Aztán átjött Spuma Andihoz és onnnatól kezdve filmeztünk hármasban és hallgattam a folyamatos cuppogást.Amivel télleg nincs baj,de egy idő után feszült leszek tőle,pláne ha arra gondolok,h már megint(vagy még mindig) nem én csinálom.lényeg,h ezzel ment az egész délután,aztán este Shoder Klub volt.végre.<3
Aztán bealudtam és arra keltem vki lökdös és csikizi a könyököm.visszajött Spuma.És nem is ment el reggel fél 7ig.Addig fenn voltunk,vagyis én kb 3 órát aludtam.ő meg egy percet sem.hajnali 3kor pl nekiálltam pszichoanálizélni őket.a múltkori pszichológia órai tesztemet próbáltam ki rajtuk.hát nagyon érdekes eredménnyel zárult,de ahogy az orvosok mondják,ami a szobában elhangzik az köztünk marad.:P
végül,úgy 7 óra felé elaludtunk.most pedig az Andiéknál vagyok és majd innen megyek táncra.
Este pedig Vészhelyzet és Grace klinika.Check out!!<<3.

ja és a nap drámája:este kiakartam menni Fortiba a többiekhez,de mégsem hagyhatom ott egyedül a házban a vendégeimet.Aztán mikor hazajött mindenki,próbáltam fűzni őket,h mennjünk már ki,de Andi egyszerűen nem akart.Próbálta Tita is rávenni,de kicsúszott egy olyan,h kinn van a Patya is.na ezzel elindított egy lavinát.mert ugye rögtön vissza is szívta,de ettől függetlenül az én drága kishúgom,rögtön leadta a drótot a Patyának,amint kiért Fortiba.Persze rögtön a telefon,h nehogy máár,meg engem nem zavar,meg nyugodtan gyertek ki.De már azért se.Hát őszintén szólva sztem ez elég furcsa.Mármint semmi közük nincs már egymáshoz.Mi a francért kell drámázni???Ez mindegyikőjükre vonatkozik.Sztem roppant bosszantó.értem én,h esetleg kényelmetlen dolog,kinn ülni az új pasiddal/nőddel az eX előtt,de most őszintén.....ha nem estek úl rajta sosem,akkor még évekig nekem fogtok panaszkodni?kiütöm mindegyiket,ha így lesz,csak úgy mondom.
naPacsi <3
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése