SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

2009.10.21 gondolkodóban.

Jobb ötletem nem lévén, elgondolkodtam. A múltkor az én drága egyetlen unokahúgom, Andi felvetette a témát.A pasik folyton a szexre gondolnak?Én erre azt mondtam,h igen,vagy gondolnak rá,vagy beszélnek róla,ha egyik sem,akkor csinálják.Szokásos replikák,jóval többször,mint a nők,éjjel-nappal.meg hasonlók.Én ezt a nézetet vallom. Andi ugyan nem hitte el,de kis butus,mégcsak 15 éves.Ami nem azt jelenti,h nem szakavatott,csak 10x naivabb,mint én.ami nagy szó.Na a lényeg,h ez eléggé birizgálja a fantáziámat.És kivel is lehet ezt megbeszélni,ha nem egy fiúval. Mázlira,van nekem egy Rolim,akit annak ellenére,h kb július óta ismerem csak,ettől független simán sorolom a legjobb barátaim közé.Mert valóban az. Azok után,h egyszer megtartottuk azt az ismerkedős estet MSN-en,azóta úgy érzem bármivel fordulhatok hozzá. És ezzel is őt kerestem meg. Hegeli dialektusba helyeztem és elképzelésünket előadtam neki, mint tézist.Másodpercek töredéke alatt megcáfolta.naná.Merthogy ez mekkora marhaság.Ha a pasik valóban csak a szexre gondolnak akkor sosem lenne belőlük jó szakember, nem tanulnának,meg semmi.Ezzel a dumával jött.totál padlót fogtam.És sztem nem is fedi a valóságot.Úgy értem,persze az okosok,a kockák biztos alig gondolnak rá,de nekem nehogy azt mondja bárki is,h az aki leszarja a tanulást,az minden szabadidejében mindenre gondol csak a szexre nem...Heves vitánk közepette felajánlottam,h helyezzük 'tudományos' alapra az egészet.átlagoljuk.hányszor gondoltál ma a szexre?Ő összesen 1-et mondott.Feltételezve,h az igazat mondta(amire megesküdött)ugyanott tartottunk.Ami sztem lehetetlen.Szte ugyanannyit gondolunk rá,de a pasik kimerik mondani,sőt többször is,mert ha egy pasi sokat szexszel és sokat beszél róla akkor ő a körzet bikája. Ha 1 nő teszi ugyanezt akkor csak szimplán kurva.És most ott tartunk,h előszedjük a feminizmus témát.Én mondjuk annak tartom magam.És igenis kikérem magamnak, h 1 férfi jobban meg van becsülve.Nő nélkül nincs férfi.(mondjuk ez fordítva is megvan,de nekünk több részünk van azért benne)Egy nő sokkal bonyolultabb.Érzelmek vezérlik,talpraesett,az élet edzi.Egy szóval simán bunkóság,h egyes férfiak lenézik a nőket.sőt bizonyos országok tudjuk,h mit művelnek.Röhej.Végül nem fejeztük be a vitát,de feltétlenül folyt.köv.azóta ezen agyalok.Roli ugyan elkönyvelte, h ő győzött és rohadt büszke is volt magára,de nem fogom ennyiben hagyni. Ezt a sztorit előadtam Nikinek,aki közölte,ha belőle indulunk ki, akkor a tézisem csúfos kudarcot vallana.Mert oké,h csak egyszer gondol a szexre,de az kitart ébredéstől lefekvésig.Na köszi,így bizonyítsa az ember az igazát.Ezt jobb ha nem említem meg majd Rolinak.Bocsi Niki!
Puszi

2 megjegyzés: