SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

Top10-es pasi-lista PR-óra alatt-Niki jegyzeteivel


mindenki látja,h 9 kép van,pedig 10es a lista.
1,Mr.Álompasi-róla nem mehet fel ide kép.meg sehova.ha tökéletes,ha nem, nem láthatjátok,kész,pont.a közeliek úgy is tudják ki ő.-ő csak a tiéd,rosszat nem mondhatok róla és nem is tudnék:) róla nem is lehet,illetve lehet,mert Bea tudott,ugyebáár,de az nem számít.illetve számít,csak nekem nem...
2,Kellan Lutz-na,Őt lehet mutogatni.-na igen, Ő aztán pasi.:P
3,Robert Hoffman-totál szerelem.Stepup2.meghalás.-nekem kicsit furi-MIÉÉÉÉRT????
4,Adam Brody-Mióta láttam az első Narancsvidék részt,azóta imádom.-szintén,talán nem az én esetem.
5,Stephane Lambiel-és újra versenyez.JUHÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!-na jó, hát ő már bejön :) -azér ám...
6,Fernando Torres-annyira helyes arca van,h elmondani nem tudom.és akkor még egy szót sem szóltam a felsőtestéről... -ez teljesen egyértelmű: BEJÖN
7,Kimi Raikkonen-kell magyarázni?szőke és kék szemű-na őt hagyjuk,utálom és nem is néz ki jól- be vagy szívva aranyom
8,Kucsera Gábor-a jesszusmária pasim:D- Ő NEKED CSAK A 8?! NEMÁÁR!!!! Nr.1.- jólvan,no azért találtam másokat is...
9,Patrick Dempsey-annyira kis helyes volt a Bűbájban... -nem,nem,hagyjuk,nem tetszik...
10,Rupert Grint-mindig kell lennie egy vörös pasinak...az én listámon feltétlen. -fogjuk rá, h elmegy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése