SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 22., csütörtök

2009.10.21 vége és 22.e(ma)

miután vége lett az óránknak lázasan elkezdtük keresni a tanárunkat,akivel holnap lesz randink.mmint óránk.de közölte,h ő semmiről nem tud.na klassz.akkor most mi lesz?kb fél óránkba telt kibogozni,h most akkor mivan.hát nagy nehezen kiderült,h egyáltalán nem lesz óránk.ez volt 16:50kor.az én buszom hazafelé, pont 4kor ment el.ergo tök fölöslegesen dobtam ki 4ezer forintot a szállásért.még akkor is ha van hozzá reggeli.lényeg,h tök ideges voltam.mert 5 óra van én meg egyedül ülök a szállodában egy utálatos, idegen városban,és ráadásul tök fölöslegesen.rohadt nyomasztó.Már 8kor aludtam.Persze Tv mellett,fel-fel keltem pár másodpercre.Aztán 11kor teljesen felkeltem.és képtelen voltam elaludni egészen 2ig.aztán 6kor meg csörgött az óra.ilyenkor rémes felkelni egy olyan ágyban,ami rohadt kényelmes,egy nagyon jó anyagú ágynemű alól.nagy nehezen kimásztam és elkészültem 7re,lementem reggelizni.hát mit ne mondjak ilyen finom sajtos rántottát rég ettem.Isteni volt a kifli is és narancslevet ittam.csak a rend kedvéért mondom.isteni volt.aztán rohantam a buszra,mázlimra fél órával a busz indulás előtt odaértem a vidékibe.vettem egy Sztár Sportot,mert ugye az U20asokról most minden cikk kész kincs.és legalább nem unatkozom.hát egy sort sem olvastam belőle.próbáltam aludni,de egyetlen percet sem sikerült.ami rohadt fárasztó.6 órát utazni csak zenehallgatással.már azt hittem sosem érek haza.és akkor még késett is a csatlakozás Fehérvárnál.végül fél 2re értem Győrbe.és onnan még haza.és akkor álltam neki vasalni,ne kelljen majd a miniszabit azzal tölteni.csak filmeket fogok nézni ágyból,bulizom szombaton,szarok a világra.bár előtte még fel kell porszívóznom.és aztán indul a mulatság.és nagyon remélem holnap átjön Roli.mert rohadtul fogok unatkozni,asszem.és amúgy is van egy kis vitánk,ami abbamaradt.
na már csak listával tartozom és fexek/alszok
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése