SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 27., kedd

az a bizonyos buli.<3

mindeki emléxik,h Papi szülinapot ünnepeltünk két hete,szombaton.nagy nehezen végre megszereztem a képeket,szóval mostaztán irány a világháló,had lássa a világ kiváncsibb része.
előre szólok,h átnéztem őket,és nem kevés olyan lett,amik kib*szott jók,szóval,bocsi mindenkitől,akit nem rakok fel,igyekszem a legfontosabb momentumokat felrakni és a legtöbb ott volt embert megjeleníteni.
Csajsziosztag:Niki,én,Tita,Ildi,Evi,Kisevi,Pancsy.Csinik voltunk csajok!<3>
még egy csoportkép.Ez már bevegyesedett.totál homály,de kit izgat.Itt már ott van a szülcsinapos is.:P
Atis és Tita pózoltak nekem.Megjegyzem volt előtte kb 5 próbálkozás,mire sikerült ezt a képet kiköhögni....
Ajándékátadós és k*rva széles vigyor tőlem.Bence és Tita ölelgetik a Papit és nekem meg nem hagytak helyet.helyette világít a vigyor.*pirul*
Triós.Pancsys,Titás,Énes.Pózolós.<3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése