SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 23., péntek

csillagok háborúja.

nem tudom,ki h van vele,de én imádom.ma hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem a régebbi részeket.elég régen láttam,de apa most letöltötte őket és kiírta DvDre.egyébként,ma anya és apa elutaztak Pápateszérre miniszabira a barátaikkal és vitték az én drága kishúgom is.úgyhogy enyém a ház vnap délutánig.ha vki unatkozik szívesen fogadom.én mondjuk nem fogok,mert bekészítettem egy jó nagy halom filmet,ma este elvileg jön Rolii,holnap kinn alszik az én drága unokahúgom.vasárnap meg meccs lesz.mmint Ladaméron.Ja és óriási rangadó,tudjátok Liverpool-Manchester United.Ami szintén nevezhető csillagok háborújának.Természetesen ♥GO POOL!!!!!!YNWA!!!! ♥
Ja és, mert megígértem,h nem teszem,meg kell említenem,h Bence nem szereti a Csillagok háborúját.Amitől konkrétan kifeküdtem.eszméletlen jó filmek.hogy lehet,ezt únni?nem is értem.ezzel együtt most Bence valszeg nem fog hozzám szólni,de vállalom.:Dúgyse bírod ki 1 hétnél tovább....
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése