SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 13., kedd

2009,10,12-hétfő

Top10 hely,ahol sokkal szívesebben lennék:

1, Mr Álompasi karjaiban otthon(először is: Mr. Álompasi nevét nem teszem közzé, mert biztos nem örülne neki, másrészt: ÁLOMpasi,hahóó, szóval az egész csak az én fejemben létezik.Harmadszor meg,szemérmes vagyok az ilyen kérdésekben. De megnyugtatok mindenkit, Ő létezik és itt lakik a közelben. Szóval nem vagyok dilis.
2, Club Colorado-Dunaszeg(akkora marhaság szabadtéri szórakozóhelyet létesíteni olyan területen, ahol télen bizony havazik. Mármint értitek. Ott, ahol télen is 20 fok van,kit izgat? De így szeptember második felében már zárnak. És nem is nyitnak ki májusig. mi meg oldjuk meg Győrben. Csaknem indulok el onnan, mondjuk hajnali 3kor. Mert 15 kilométer azért picit TÖBB mint 2.)
3, Bárhol,ami legalább 1 órára van Pápától. rohadt gáz ez a meló. Oké, persze attól függ vannak e vásárlók. Mert ha igen, nem gond, repül az idő, de ha nincsenek, akkor meg 10 oldalt írok 1 napomról. Az 2,4 óránként 1 oldal. cikki.
4, egy cukrászdában. Baromira vágyom valami habos-zsabos-krémes-rémes-zselés-cukros sütire.
5, Otthon. tudom, elsőre is ezt írtam, de ott társaságot is kértem és izmos, ölelő karokat és.....khm.
6, Egy kád meleg vízben, a kedvenc zenéimmel, levendulaolajjal, gyertyákkal.
7, Mélyen alfában. (nagyon álmos vagyok és fáradt.)
8, Kinn a pályán a barátaimmal. Szar, hogy hétvégéig gyakorlatilag nem látom őket.
9, Moziban. Úgy megnéznék valami filmet.
10, Mondjuk vmi indonéz szigeten, egy hotel medencéjében. A sziget,az óceán bármi ilyesmi módosítható, a csillagok számából, a medencéből és az 1 hétig tartó 'nemcsináloksemmitből' nem engedek.


Na ezzel el is készült az első listám. Kár, hogy közben a vonatig is futottam. meg el is indultam. Igazából ugrott az angolom. Mert eleve 19:10-re érek be Győrbe. 20:00-kor meg végeznék. Úgyhogy ez ugrott. ami azért jó(lusta,büdös kölke)Bár anya meg lesz róla győzödve, hogy direkt csináltam. mindegy, Én tettem NEKi szívességet. De amíg hazaérek kifér még egy lista. mondjuk a kedvenc pasijaimról. Szóval Tóth Alexandra Top10 pasija 'nem ismerem' kategóriában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése