SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 15., csütörtök

összegzés

Bence kb 3kor kérdezte milyen volt a napom?mégis milyen lett volna,mikor még alig telt el belőle pár óra.de mostmár 20 perc és vége a napnak,szóval gyors elmondom mi volt.dobozokat csomagoltam.sokat.uncsi.közben millió filmet néztem meg.az említett Diszkópatkányokat,Rómeó és Júliát,A kölyök meg én,Szabadság-szerelem,Kung-fu panda és éppen a Pláza ászát nézem.közben MSNeztem.közben kajáltam.közben aggódtam egy csomót Roli miatt,akinek lehet eltört a lába,de szerinte nem,pedig iszonyúan fájt neki és mozgatni sem tudja minden irányba,de orvoshoz nem ment vele.én meg aggódjam magam halálra.Gyógyulj meg Roli!!aztán hazajött anya,és vacsiztunk.csináltam chipset.egész fincsi lett.és tök egyszerű megcsinálni.és közben meg behalt az MSN.shit!
ja és csak úgy mondom, h 68 nap van karácsonyig,ami sztem tök kevés.hiába mondja Roli,h még tökre odébb van és ráérünk még készülődni,de annyit azért már ma megtettem,h raktam fel pár karácsonyi zenét az iPodomra.
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése