SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 18., vasárnap

Góól3.

jelentem megnéztem.jelentem totálisan és tökéletesen kiakadtam.a sztori elment,harmadik résztől töbet nem várok,DE mivel,aki látja tudja,h az egész a 2006-os foci VB-re épül.mint Anglia drukkernek ez igazán fájó pont.és most újra végig kellett néznem.több mint 3 éve volt az a 11es párbaj,de most is ugyanúgy éreztem magam mint akkor.tömören összefoglalva:bőgtem,mint egy idióta.mint akkor.mondjuk akkor a Wansörtől egészen a vidékipályaudvarig-át a sétálóutcán,most meg a szobámban.eddig is kib*szottul utáltam Christiano Ronaldot,de mióta végre elhúzott Angliából,egészen mikrobányit megenyhültem irányában.most viszont eszembe jutott,h miért is gyűlölöm.és jelentem:nincs ember a földön,akit jobban utálnék.kész.pont.

ui:a bulibeszámolómmal majd este jövök.pááás,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése