SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. október 13., kedd

pizsiparíí.♥







első képen Legesleg vigyorog :D:D (L) A szoba ajtóban. Ő bezzeg ha fényképezőgépet lát,azonnal haptákba vágja magát. imádoM.
a második kép egy nagyon édi kis pillanat kép.Atis éppen dugná a nyelvét,amire Papi vigyorog,és ezt sikerült elkapni,a következő pillanatban már szakadtak a röhögéstől,pont mint én.úh siker.
és végül Patya közeledik,de Atis úgy csinál,mint aki halálra únja magát. remélem nem így volt. én annyira jól éreztem magam.remélem mindenki más is.bár,volt egy kis kalamajka,és emiatt kb 3 órát ácsorogtam az utcán és Rolival beszélgettem,aki nem volt hajlandó bejönni,én butus meg nem vittem ki fényképezőgépet.
am még mielőtt vki kérdezné,mit is néztünk,hát őszintén fogalmam sincs.mivel kinn voltam az utcán a többiek elvoltak benn.ha jól tudom,akkor először az Utolsó belövést nézték,aztán átnyergeltek horrorra és megnézték a Holtak hajnalát.amiből én kb 2 percet ha láttam.hát sokat asszem nem vesztettem.vicces dolog ez a horror film nézés.mmint nagyon-nagyon parázós vagyok.de pár hete moziünnep alatt megnéztem a szellemjárás Connecticutban c. filmet és azt sikerült végigröhögnöm.na jelentem azóta minden ilyesmi jellegű filmet úgy nézek végig h röhögök.lehet azért,mert ha nevetek akkor nem félek.nem tom.majd kipróbálom olyan filmeken,amiket eddig direkt kerültem.majd elmeslem mi volt.addig viszont rakok még fel pár képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése