SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 29., vasárnap

nagyleltár.

igaz még 2 nap van hátra a nyárból,amit mindig ilyentájt szeretek a legjobban,mert érzem a jeges fuvallatot az iskolák felől.ahova most egyáltalán nincs kedvem menni.fura.és most gigabrutál náthával küzdve elmerengtem és leltározom a nyaram.
megvettem Corbyt.
Benítez elhagyta Liverpoolt. :(
új rendszeres olvasóim lettek: Roli,Anya,Evelin,és még valaki,de elfelejtettem névszerint köszönteni.♥
aztán bezártuk a boltot :(
VB!!!!!!!♥♥♥
új dizájn.♥
Tropicarium Tesóval.♥
kiesett Anglia :(
izgulhattunk Andi és Danuszi bontakozó kapcsolatáért.♥
Balatonakali.♥
csiripelek
Siófok♥
sóóóóóókmeló Pápán.:(
elértem az 500. bejegyzést.
új profilkép.♥
Tesó szülinapja.♥
Patyusom bulijaa.
iPod kirakva ideeee.
Vámpírnaplók.
Ő.
akkor voltak ezek a fordulatok az esküvővel kapcsolatban :(
szülinapos voltam.21.♥ :(
diszkógömb.
esküvő.♥
és tegnap életemben először szembesültem azzal,h van aki nem szeret.még meg is hatott volna,ha nem olyan embertől jön ez,akit h úgy mondjam én sem kedvelek.megérne egy külön bejegyzést,de ugye van az a szint,ami alá nem süllyedhetek.meg álllítólag Ő sem. :(

este Coloztunk egyet.csakúgyspontán.jajte,hát imádom én ezt.nincsmese.legjobb.igaz hazafelé a 13 fok nem tetszett az egyetlen rövidujjú polót viselő kis torkomnak és ma elképesztő náthával és takonyáradattal ébredtem.gyógytea,citrom,eukaliptuszméz,egyenlőre hasztalan.szépen fogok kinézni majd első nap a suliban.
viszont ahogy elnézem a leltárat egész jó nyaram volt.több a ♥ ,mint a :(.van bennem nem kevés hiányérzet,pl Baranya megye képviseletében senki nem jelent meg és aNagy szerelem sem talált rám,pedig minden magazin esküdözött a horoszkóprovatjában,h ez nem lesz másképp mostmár tényleg,és fájóan hamar megtalált a nyárvége.mielőtt elmentem Erdélybe olyan messzinek tűnt a nyár vége,most meg két nap és suli.de akkor is.ahogy néha időközben kinézett a nyaram,mégis megvagyok elégedve.ami furcsa,mert egyrészt maximalista vagyok,másrészt meg általában mindig van valami kínom.mostnem.lehet,h túl jó volt a buli tegnap és nem is kapcsol az agyam h olyasmiken görcsöljek,ami kurvára hidegen hagy????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése