SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 29., csütörtök

az éjjeli pillangók hazatérnek

azt hiszem a kezdeti nehézségek ellenére,jelesül,h úgy volt,h el sem megyek,kurva jóóóóóóóóóóóóóó volt.de tényleg.életem eddigi legjobb házibulija.rengeteg ember,akit imádok,fincsi piák,amik később borzalmas véget értek a kerítéstövében,és minden.annnnnnnnnnnnnnnyira jó volt az egész.kb 1 óra alatt talajrészeg,és még egy óra múlva lettem olyan állapotban,h felbírtam kelni a fürdőszobakőröl.közben megvallottam mindenkinek,h szerelmes vagyok,közben Máté és Máté szexet imitáltak a fürdőkádban,miközben folyt rájuk a víz.végül a mérleg:tönkretett kertibudi,eltört wccsésze,pár üveg,pohár,de amúgy igyekeztünk kitakarítani,mert mikor már mindenki inkább volt józan mint nem ránk jött a pakolhatnék.hamar előkerült a porszívó,amit tesó percek alatt tönkretett,meg ilyesmik,de utána mindenki hirtelen el is aludt,vagynem,de elcsendesedett minden.miután meg lekecmeregtem a buszról Flórcsuval és Andival rákelett jönnöm,h lakáskulcs márpedig nincs nálam és nincs szívem 5:20kor kelteni az ősöket,h ugyanmár,bepisilek és éhesek vagyunk és amúgy másodpercek alatt alszom be bármilyen kertibútoron.
még pár szó és vagy alszom holnap reggelig,vagy megyek dolgozni
Barack......és Fanta
tequila"pálinkaszerelmemelégyazenyééém" Anikóval,Pancsusszal,Rékával,Flórcsuval,Mátéval és Andival
nutellás citrom
boing hal
macskaaaaa és Loco.
wc papír
Patyus összes reggelije eltünt.müzli,kenyér,sajt,szalámi,tonhal,mustár,túrórdi,kefír.üres a frigó nincs mese.ja és a narancsléből ne igyatok.metaxa van benne :P
Hozéé Armandóóó.
képek majd lesznek,ha Pancsusz felkelt és msn elé ül és én is itt leszek.bírjátok kki.megéri.
csúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúcs volt.
csok:A

2 megjegyzés:

  1. Hmmmmm:) Nagyon jó lehetett így az élménybeszámoló alapján :D

    VálaszTörlés
  2. hát ez krónikába illő buli vo lt.annnnnnnnnnnnnnnnyira böszme fáradt vagyok,h elmondani sem tudom.elmentem dolgozni.nemigaz,de hülye vagyok.most viszont vacsi és már megyek is alukálni.

    VálaszTörlés