SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 9., hétfő

nooos.

az van,h Tesó lepattant táborba.álllllatira hiányzik.de tegnap így odaadta a szülinapi ajándékom.kishusom,annnyira édi.anya meg már most nem hagy élni.kivülről takarítja a házfalat,meg ilyesmik.pókhálótlanít,vagymi.agyrém,de elvárja,h én is.viszont én istenbarma nem mentem be a városba,most meg szívok.de holnap az is meglesz,hazasejövök.jobb lesz ha elkezdek alibiket csináltatni magamnak.tesó,csak 14én jön haza.aztán lesz utána 3 nap és húzunk Erdélybe.aztánmég egy hét és suli.amit vártam is,de most,h számolok,kezd nagyon feszkós lenni a helyzet,főleg mivel Baranya megye még nem képviselte magát nálam.
a hétvégi partisorozat elmarad.nem akarom ünnepleni,h 21 éves vagyok.14én hullócsillagokat fogok nézni.lehet csatlakozni.de ennyi.semmi világraszóló akármi.inkább sírnom kéne.
na
csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése