SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 28., szombat

memoáárs,filléres-kupakos.

a mai napot az én a szobámnak szenteltem vala,de anya megint mást képzelt.tesó szobájában nagyokat vihogva,dumálva hallgattunk meg kb 20 Eminem számot.régen még az őshőskorban,mikor általános iskolai tanuló voltam nagyon bírtam Eminemet.életem sötét és furcsa korszaka volt ez mikor szerettem Eminemet,Britneyt egybe,és amúgy naaaaagyon lelkes Linkin Parkos is lettem.rájöttem,h Eminem számait most is betéve tudom(micsoda képesség)Britneytől 42 szám van az iPodomon(ami általános iskolai időimben még elképzelhetetlen volt-walkman rlz)és a hifimben meg 3 Linkin album van.hát van ami nem változik.
anya meg kitalálta,h ő elfog innen költözni(igaz még nem adtuk el a házat,de már pakol-agyára ment valami ez egyre biztosabb)és most szanál a padlásról.kerülnek el hajmeresztő dolgok.olyan ruhák,amikről elképzelni sem tudom,h valaha is divatosnak számítottak,mert vércikisek és rémesen csúnyák és különben is,ezektől az anyagoktól minimum ebolát kapsz.(ezt Tesó mondta-aki mostanában mindentől ebolát remél,vagymi)
ugyanerről a padlásról kerültek elő a téli cuccaim,amikkel nem kalkuláltam délelőtt,amikor a szobámnak szenteltem az időt és az amúgy is rémesen túlzsúfolt szekrényemet akartam összepakolni.most h egy újabb telizsák került elő,egyrészt kezdhetem előröl,másrészt több cuccom lett.kell egy nagyobb szekrény,nincs mese.én bohó,anno kiszórtam egyet,mostmeg hála a zseniális szobaátrendezési projecteim egyikének, kurvára nincs hely.
én lúzer meg ma is itthon ülök és elmélkedem a dolgaimon,pakolom a szekrényemet és csak félve ábrándozom azokról a bizonyos dolgokról,amik még mindig nem jöttek össze és tervbe vannak véve már régóta,vagy épp friss dolgok,mint pl megnézni egy nap alatt az összes eddigi Harry Potter filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése