SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 10., csütörtök

VIVA SOUTH AFRICA!!!!

csak mondom,h már megy a VB NYITÓÜNNEPSÉG!!!!!
háromszor aláhúzva mindenszínű izékkel kidekorálva meg körberajzolva szivecskékkel.és a hideg futkos a hátamon.mennyi tehetséges afrikai zenész.fantasztikus hangjuk van.ugyan még 2 óráig tartani is fog ez a bazi nagy dzsembori és még Shakira meg Alicia Keys-nek se híre se hamva,de éppen nem is hiányoznak.annnnyira csodálatos ez az egész.már volt a Black Eyed Peas,hűűűűű,hát az I gotta Feelingnél nemcsak a könnyeim folytak,de közben ugráltam teljes erőből és még a hideg is futkerászott a hátamon.majd csekkoljátok youtubeon.félelmeteeeees.egyszerűen éreztem,h marha jóóó most minden.anya aláírta a szerződést és hétfőtől nincs munkám és ki tudja lesz e,meg minden,de éppen leszarom.mert a következő hónapom kibaszottul és elképzelhetetlenül kurva jó lesz.független attól,h Anglia hova jut majd,én már most tudom,h 1 álló hónapig minden nap ünnepnap lesz és köszönöm.bárkinek is,de köszönöm.

az a nagy büdös helyzet,h sztem a foci mindennél fontosabb a világon.leszögezném,h ateista vagyok.de ez nem számít.az sem számítana,ha zsidó lennék,keresztény,vagy buddhista.mert ha leülök egy meccset megnézni ez sosem jut eszembe.ha két ország válogatottja találkozik,persze lehetnek futballhuligánok,de ők nem élvezik igazán a meccset,sztem.mindenki más viszont igen.és nem érdekli a másik bőrszíne,vallása,szexuális szokása.élvezi a meccset.szurkol az országának.a foci embereket mozgat meg.a fociban hiszek.a foci az életem.ahogy sok millió embernek.és imádom,h most 1 álló hónapig ha úgy tetszik áldozunk a FOCI oltárán.életemben 3x voltam misén,de annak a számáról fogalmam sincs hány meccset láttam eddig.azt tudom,h az első teljes egészében végignézett meccsem mikor volt.2002.június 21.azóta más ember vagyok.azóta élek.mert a foci varázsol.én hiszek benne.
VIVA SOUTH AFRICA!
Go ENGLAND Go!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése