SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 18., szerda

Kittike isteni szendvicseket tud csinálni.minden egyes alkalommal le vagyok nyűgözve.pedig ha azt vesszük,csak kiflibe ken némi májkérmet,de akkor is.van benne valami különleges.
aztán azon gondolkodtam,h vajon a könyvtári dolgozók tényleg marslakók?és az a fura frizurájú nő?a hideg ráz.a könyvtár néha fura hely.
a fodrászom pedig csúúúúúcs.most voltam nála először és a sok éves átlagot múlta felül.csini lettem.
a manikűrösöm pedig szintén jó fej és érdekes megállapításai vannak a divatról és a zenéről.
azt hiszem most már csak a sooooooksoksok alvás van hátra,és aztán indulás Erdélybe ahol remélem valaki kihasználja,h ma 4 órát ültem mindenféle székekben és azon dolgoztak,h szép legyek.na léptem Sakálok a TVben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése