SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 16., hétfő

ésaztán?!

fél 4kor keltem arra,h egy bugyiban vagyok és az egész takaróm egy gombócban van a fejem alatt.fázom.anya kelt(épp fasírtban vagyunk)h 20 perc és indulunk melózni.mondom fáradt vok.replika:ésaztáááán?
Pápa felé,Tesóval mélyen alfában zenével a fülünkbe, anya dumálni akar,de nem válaszolunk.ésaztááán?
kinyitunk,de alig vannak nyílván emiatt a rohadt szar időjárás miatt.ez nem ésaztán kategória,de amennyire fáradt voltam,nem hiányzott h egymást tapossák a boltba betérni vágyók.
mindezek ellenére nagyon gyorsan eltelik a nap,főleg mivel voltam a varrónőnél ahol az utolsó simítások vannak a szoknyámon amit az esküvőn viselek.kicsit pánikoltam,mert nem teljesen értettem,h mit kell meg hogy,és ennek hangot is adtam,erre megkérdezik,h éééééés?majd holnapra meglesz.úh holnap is dolgozhatok.de én fáááradt vok és mondjuk Erdélybe utazni sem lesz vmi pihentető.
szerdán meg egész nap rohangálok,mert karomhosszú listám van a teendőimről.ami nem baj,de azt hittem,h szerdán éjjel indulunk.kiderült,h nem mert csütörtök éjjel,de szarjam le,meg ésaztán,legalább otthon is fogok segíteni csütörtökön.
hát ezt meg annyival tudtam lerendezni,h nincs az a hatalom és pénz és bármi és bárki,h én frissen manikűrözve fogok fürdőt sikálni ,meg frissen fodrászolt fejjel,majd jól leizzadok.deeee
kurvára naééésaztáááán leszarom,h fut a ház,én nem leszek itthon.
Ja és akkor még meg kell említenem pár dolgot mára:
kösziiiii Bence a képeslapot.megy a falra,tudod hova....
kösziii Tinka a képeslapot Edwardról....imáááááádom.legközelebb csomagold mellé az alsónacis Emmettet.
vettem spirál füzetet,amin van egy kis látkép New Yorkról.♥
franciadrazsét is,mert.
hallottam Rihanna és Eminem már az egekig magasztalt duettjét.csatlakozom.isteni.
rózsafűzért is vettem,pirosat.mert most divat.bocsi.nem tudom végigmondani a miatyánkot.de mit mondjak: naésaztáááán?
ja és Boldog Szülinapooot mindenpopistenségek legnagyobbikának: Madonnának!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése