SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 30., hétfő

hát mit mondjak

ezen ledöbbentem ---->
viszont így már mindent értek.
időről időre rá kell jönnöm,h ártatlanságom(fizikai és minden más szempontot figyelve),orbitális mértékű naivsággal párosul,amit kiegészít egy durva mértékű bizalom minden és mindenki iránt.
úgy értem,szombaton kiderült számomra,h van,aki utál.nem törtem össze,és nem siratom a gyermekkoromat,ami romba dőlt,egyrészt mert ez nincs így másrészt meg,mert Tesó épp elégszer ment már keresztül azon,h egyesek megpróbálták bemocskolni ilyen olyan légből kapott pletykákkal.szóval sajnos előfordul,h az emberek nem kedvelik a másikat.most,h velem is megtörtént,mit mondjak.tök más,mikor az utcán szemberöhögnek,mert mondjuk hájas vagyok,vagy épp nincs jó napom és ez az arcomra van írva.amikor egy ismerősöd mondja ezt, az más.és akkor ennek tetejébe közli sosem törné magát azzal,h megismerjen,mert SOHA NEM VOLTAM neki szimpatikus.az a baj,h ha belegondolok,voltak idők,mikor én is így voltam irányába.de nem mindig.most már mindegy.nem érdekel.
visszatérve a linkre,mindig is sejtettem,h a szexuális életet élők bekerülnek valami klubba azonnal,h lefeküdtek valakivel.onnantól kezdve megoldódik egy olyan probléma,h mondjuk nem parázol attól,h első meg minden.meg rájössz,h ez CSAK SZEX.és onnantól kezdve egészen nyugodtan csinálhatsz akármit,végül is ez a 21. század,ahol többek közt szabad a szex.szóval most már csak megerősítést kapott az tény,h ez létezik és én ebből is kivagyok hagyva.hát mit mondjak.néha zord az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése