SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 30., hétfő

kritikus szemmel.

sajnos nem tudok elmenni némely dolog mellett.persze,törődjek a magam dolgával és egyebek,de ha egyszer simán megy két értelmes mondat egymás mellé illesztése,nem kell vacakolnom a szó ismétléssel,mert zsigerből jön az elkerülése és ezenfelül képes vagyok némi humorra meg iróniára,akkor miért ne lehetne véleményem.független attól,h esetleg nem jön be valakinek(és most nem az első számú utálómra gondolok)és, h esetleg az utálóim többen is lehetnek előbb utóbb.tulajdonképpen eszembe jutott egy nagyon bölcs mondás,amit drága LiLonk(gyengébbek kedvéért Lindsay Lohan)is mondott egyszer.a negatív sajtó(esetemben kritika)is kritika.ami egy valamit azért megállapít:foglalkoznak velem.végeredményben ezért is van blogom.adni akarok valamit ennek az elcseszett és sajnos alapjaiban szar világnak.feltalálni már valszeg semmit nem fogok,mert végül is mi kell még ide?van google,facebook,van olyan okos telefon,ami már némely embernél is értelmesebb,egyetlen dolog hiányzik,a rák ellenszere.hát ott sajnos nem tudok segíteni.úh kénytelen vagyok másban gondolkodni.ének hangom ugyan van,de maradjunk annyiban,h csak annyi,h az emberek nem menekülnek fejvesztve a helyről ahol karaokizgatok.színészi képesség.roppant meggyőzően elő tudom adni,h nagyon beteg vagyok,h halálosan megvagyok sértve és néha az agyatlan szőke is megy(mintegy kikapcsolódásként)de sajna csak ennyi.és mivel különleges képességeknek is hiányában vagyok és a "megdöbbentően gyönyörű,drámai szépség" jelzőt sem aggatta még rám senki emberfia rá kell jönnöm,h maximum az íráshoz kötődő hű szerelmem maradt,amit ugyan még csiszolni kell és fejleszteni,de arra indulni feltétlenül jó ötlet.és mint arra már többen is rávilágítottak roppant kritikus vagyok.sajnálom oroszlán vagyok és ha valamit szemet szúr,akkor az addig marad ilyen "szemetszúrt" állapotban míg valakinek el nem mondom a véleményem.ami néha nem kicsit csípős.majd ha a világ egyik része rájön,h a szandál zoknival mindennél égőbb és emberiségellenes,akkor talán képes leszek nyugodtan aludni.és akkor még nem is említettem a halálégő állatminta-mániát,ami már kezd nagyon elfajulni,mint anno a terepminta.terepmintát csakis és kizárólag katonák hordjanak állatmintát meg hát nos....az állatok.vagy ha feltétlenül beakar hódolni valaki ennek a hihetetlenül ciki divatnak,akkor könyörgöm adjon már a minőségre és hordjon szőrmét.természetesen műszőrmére gondolok.de mivel az sem divat már egy ideje,nagyon elkéne már felejteni ezeket a 1-2 ezer forintos rémséges ocelotmintás-tigrisfejjel nyomott pólókat.sikítok,de tényleg.és akkor mivan még.a viva CKM címlaplánykeresőválasztókinevező,minekmondják műsora.elég volt csak annyit megtudnom,kik fognak dönteni.Dundika.édesistenem.egy gebebaba,akinek vannak mellei és ő lett Dundika.eszem megáll,de tényleg.itt tartunk.van valakinek melle és Dundika.klassz.AFC-s akárki.oké biztos nagy csajozógép,én is az lennék,ha hazám egyik legmenőbb(vivásmértékkel persze)bandájának lennék tántalán a dobosa.de ahogy AFCTomi sem való szexi vagy nem-be(másik röhej sorozat a viván)úgy sztem ezt a másik tagot sem kéne erőltetni.de mind Dundika mind jajistenemnemugrikbeaneve ürge elhalványult a legnagyobb melléfogás mellett.SPről bizonyos körökben megesküsznek az életükre is,h meleg.ha ezt én nem is hiszem el az mindenképp elgondolkodtat,h mostanában miért ő a fiatalság tanácsadója.így amblokk.először jön a kis cuki mosolyával,édes szemeivel és kiugrassz a bugyidból(mmint a tinik,én nem)és rappel,vagy mi és énekel is.aztán elkezd táncolni,mint valami übermenő Justin Timberlake imitátor és el is hiszi,h amit csinál az nem úgy hat,mintha a hasmenés ellen küzdene(képmaradsz-refrén)pedig de.mindenhonnan ő folyik,nyilvánvaló,h ki kellett találnia mihez is ért.úh most klipeket rendez.meg fotózik.meg tököm tudja.CKMcímlapravágyó csajokat zsűrizik."izgatottan" várom,mi a következő húzása.talán a Reggeliben fog horgolni a pilipócspusztai aszzonykórussal?vagy átmegy Jamie Oliverbe?mindegy is,úgyis mindenki kajálni fogja és sikítani fog az is aki eddig nem akart.akitől viszont én sikítok néha az Kesha.értem én,h újabb bortányhősre van szükség Amerikában és kell valaki akin újra meg újra meglehet botránkozni,mert úgy tűnik ezekből sosem elég,de miért ő?én a Tiktokkal nem tudtam mit kezdeni.a BlahBlahBlah c száma annyira förtelmes volt,h 3x meghallgattam és eldöntöttem soha többé.és akkor jön ez a Your love is my drug,amiben végül is elmegy,bár látszik,h tényleg drog hatása alatt van.és most a Take it off.aminek naggggyon tetszik a klipje.de tényleg.egyetlen problémám marad csupán,h szegény lány,tudom nem tehet róla,de nem tud énekelni.elég volt egyszer megnézni mit produkál élőben és sikítva menekültem le youtuberól és nem is mertem visszamenni 1 teljes hétig.az az istenbarma aki mikrofon elé engedte.hát tudnám beleverni a fejét a keverőpultba,de tényleg.viszont vannak dolgok amik kifejezetten tetszenek.pl Katy Perry.aki kitalálta,h Magyarországról is toboroz embereket a kövi klipjéhez.1 teljes percig elvoltam szánva,h én is jelentkezzek.de aztán mégsem.lényeg,h a szám a Firework és mindenkinek csak ajánlani tudom,mert elsőre is baromira tetszett.Christina Aguilera új száma a You lost me is kegyetlen jó lett.az X-Faktort nem tudtam NEM lenyűgözve nézni,főleg a végén mikor a csaj a Kelly Clarkson féle Because of you-t énekelte.hidegfutkozottéskönnyeztem.Alesha Dixon meg végre hanyagolja a lassú dalait és közli,h egy jobb dobos srácra van szüksége.nagyon nagyonnagyon ez lett az a szám amire majd röhögéstől fulladozva fogok segget rázni dezodorba énekelve.

2 megjegyzés: